۰۲ فروردین ۱۴۰۳ | 13:12
کد خبر : 161466

*تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت عید نوروز*

دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر فرارسیدن سال جدید را که همزمان با بهار دلها سرشار از عطر خوش معنویت و عبودیت شده است را تبریک گفت و از عملکرد درخشان همکاران و شبکه فروش شرکت قدردانی کرد.

برداشت روز -با نام و یاد آفریدگار جهان؛ در پایان یک سال تلاش، همدلی و همکاری همه ذینفعان عزیز بیمه کوثر که بار دگر حاصل آن عملکرد درخشان شرکت بوده است و در آغاز سال نو و تقارن ایام عید نوروز با بهار دل ها که چلچله‌ها بر شاخسار درختان ندای مستانه ربنا سر می‌دهند؛ پروردگار را شاکریم که فرصت و توفیق خدمت به مردم عزیزمان را در این برهه از زمان نصیبمان کرده و مفتخریم که تمام سعی و تلاشمان در جهت انجام امور، آنگونه بوده است که موجب رضای او و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) باشد.

خرسندم صمیمانه ترین تبریکات و تحیات خود را به همه همکاران و نمایندگان عزیز تقدیم نموده که با تلاش جهادی و مسئولانه و کار تیمی همه جانبه در مجموعه بیمه کوثر نقش آفرینی می نمایند. ان‌شاءالله در سال جدید با تاکید بر شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” شاهد تداوم کوشش و همت مضاعف و صرف توان و انرژی بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف بیمه کوثر، خصوصاً افزایش رضایتمندی و سودآوری باشیم و در راه توسعه و پیشرفت روز افزون صنعت بیمه گام برداریم .

از ایزدمنان سالی سرشار از سلامتی، عافیت، عاقبت به خیری و خیرکثیر برای همه مردم عزیز ایران بالاخص فعالان صنعت، بیمه‌گذاران، سهامداران، همکاران و شبکه فروش و خانواده محترم ایشان آرزو دارم.

https://kins.ir/News/3766

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌