۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | 12:10
کد خبر : 162650

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک خبر داد:

رشد ۱۵۸ درصدی مصوبات صدور ضمانت نامه در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک گفت: در سالی که به شعار «مهار تورم و رشد تولید» آراسته شده بود با تلاش و همت مضاعف همه همکاران صندوق، رشد بیش از 150 درصدی در آمار مصوبات صدور ضمانت‌نامه صندوق رقم خورد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک؛ محمدحسین مقیسه مدیرعامل صندوق خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال درخواست صدور ضمانت نامه توسط هیأت مدیره صندوق مصوب شده است.

وی تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از نظر تعداد رشد ۱۴۵ درصدی و از نظر مبلغ رشد ۱۵۸ درصدی را نشان می دهد.

مقیسه همچنین افزود: افزایش مصوبات صدور ضمانت‌نامه صندوق، که قسمتی از آن در سال ۱۴۰۲ منجر به صدور ضمانت‌نامه شده و مابقی آن در سال جاری به صدور می انجامد؛ نشان‌دهنده حرکت رو به جلوی صندوق در مسیر دستیابی به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده است که در راستای حمایت از صنایع تولیدی کشور صورت می‌گیرد.

او تاکید کرد: به یاری همکاران صندوق و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، توانستیم در سال ۱۴۰۲ روند تصاعدی در آمار صدور داشته باشیم و امیدواریم در سال جدید رشد صعودی برای صدور ضمانت‌نامه را رقم بزنیم. همینطور در کنار آن خدمات بهتری را به جامعه “صنایع کوچک ایران” ارائه داده و واحدهای تولیدی بیشتری را مورد حمایت قرار دهیم.

منبع: روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌