۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 15:14
کد خبر : 164078

زرگانی کارگر فولاد اکسین خوزستان:

صحبت های مقام معظم رهبری برای همه کارگران ایران نور امید است / برای تولید جانم را فدا می کنم / کارگران تمام وجودشان را تقدیم به رهبر میکنند

یک کارگر فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری گفت: صحبت های مقام معظم رهبری برای همه کارگران ایران، نور امید است و چنان انگیزه ای به ما داده که با روحیه ای مضاعف کار و تلاش می کنیم تا تولید را افزایش دهیم و به کشور کمک کنیم.

به گزارش برداشت روز،  حسن زرگانی یکی از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی این شرکت در خصوص دیدار با مقام معظم رهبری اظهار کرد:دیدار با مقام معظم رهبری سعادتی بسیار بزرگ برای من و جمعی از کارگران بود که آرزویشان برآورده شد و توانستند ایشان را از نزدیک ببینند.

🔸وی افزود: اینکه توانستم رهبر انقلاب را از نزدیک ببینم حس و حالی وصف نشدنی بود و واقعا در لحظه ابتدایی دیدار اشک هایم جاری شد و آرزویی که هیچگاه فکر نمیکردم به آن دست پیدا کنم محقق شد.

🔸این کارگر شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث رشد تولید، گفت: به عنوان کارگر یکی از شرکت های بزرگ تولیدی ایران تا پای جان پای کار ایستاده ام و برای تولید جانم را هم فدا می کنم.

🔸زرگانی عنوان کرد: صحبت های مقام معظم رهبری برای همه کارگران ایران، نور امید است و چنان انگیزه ای به ما داده که با روحیه ای مضاعف کار می کنیم و تلاش می کنیم تا تولید را افزایش دهیم و به کشور کمک کنیم.

🔸وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام وجودمان را تقدیم به رهبر میکنیم و برای رشد و رونق تولید در کشور همیشه تلاش خواهیم کرد و تا زمانی که خون در رگ های ما جریان دارد پای کار تولید و کشور ایستاده ایم تا ایران را سربلند نگاه داریم.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌