۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | 20:33
کد خبر : 17870

بررسی صورت های مالی موسسه اعتباری ملل نشان می دهد : عملکرد مثبت وملل در چهار ماه نخست سال

مؤسسه اعتباری ملل با نماد وملل از جمله موسساتی است که توانسته در بین بانک ها بیشترین جذب سرمایه را به خود اختصاص دهد.

به گزارش برداشت روز  به نقل از شمانیوز؛ مؤسسه اعتباری ملل  با نماد وملل از جمله موسساتی است که توانسته در بین بانک ها بیشترین جذب سرمایه را به خود اختصاص دهد به گونه ایکه این موسسه هم اکنون با افزایش سرمایه ۶۵ درصدی از محل آورده نقدی سهامدارن تا پایان خرداد ماه علاوه بر تحقق سود ۳۲۰ میلیارد تومانی که با رشد ۲۵ درصدی همراه بوده در یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه نیز از محل سود تسهیلات تراز مثبت ۱۷۰ درصدی را تجربه کرده است .

بررسی های صورت گرفته نشان می دهد موسسه ملل که در سند چشم انداز خود سهم ۵ درصدی از مجموع نقدینگی کشور را برای خود در نظر گرفته برای تحقق اهداف بر برنامه ریزی و بهبود روش ها متمرکز شده و پس از برگزاری مجمع عمومی و موافقت با افزایش سرمایه ۶۵ درصدی از محل آورده نقدی به میزان ۳۹۴۰ میلیارد تومان سرمایه خود را به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسانده است در این رابطه صورت های مالی  نشان می دهد . مجموعه دارایی های این شرکت تا پایان خرداد ماه  ۲۶۴۰ میلیارد تومان ثبت شده و بالغ بر ۲۵۴۰ میلیارد تومان بدهی را تا این تاریخ رقم زده است البته  عملکرد ملل در سپرده گذاری نیز با روند رو به رشدی همراه بوده و توانسته تا این مدت بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان را محقق کند که نسبت به مدت مشابه رشد ۲۵ درصدی را به همراه داشته است همچنین جمع سود صاحبان سرمایه بالغ بر ۱۰۴۱ میلیارد تومان بوده که در این بخش نیز رشد ۷ درصدی را تجربه کرده است .
البته این موسسه در یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه از محل سود تسهیلات مبلغ ۵,۶۳۹,۹۲۴ میلیون ریال درآمد داشته و مبلغ ۲,۰۷۸,۲۱۸ میلیون ریال نیز سود سپرده پرداخت کرده این در حالیست که در خردادماه میزان سود تسهیلات این موسسه ۳۳۰۵۸۲۷ میلیون ریال بوده است. به این ترتیب می توان گفت این نماد در مدت مذکور حدود ۱۷۰ درصد تراز مثبت را تجربه کرده است.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌