۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | 14:53
کد خبر : 164876

جدیدترین قیمت اجاره خانه در پرند

سایت برداشت روز، افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن تهران، هرساله تعداد زیادی از مستاجران و متقاضیان خرید ملک را به سمت شهر‌های حاشیه‌ای پایتخت کوچ می‌دهد. پرند یکی از همین مقاصد است. این روند کوچ، رد پای رشد قیمت اجاره در پرند و افزایش قیمت مسکن در این شهر را نمایان کرده است.

به گزارش برداشت روز،  تورم قیمت مسکن در تهران باعث شده است عده زیادی به سمت شهر‌های اطراف کشانده شود. پرند یکی از این مقاصد است که با افتتاح مترو در آن، در صدر انتخاب مهاجران قرار گرفته است. به گزارش سایت برداشت روز، مشاوران املاک فعال در پرند می‌گویند با افتتاح مترو در این منطقه و تفاوت فاحش قیمت آن با تهران هرساله مردم بیشتری به این سو رانده می‌شوند.

رشد قیمت اجاره خانه در پرند
آن‌گونه که به نظر می‌رسد، قیمت در پرند نیز همسو با قیمت ملک در تهران، روندی نسبتاً افزایشی را پشت سر گذاشته است.
یکی از صاحبان بنگاه‌های املاک در شهر جدید پرند دراین‌باره می‌گوید: «با اینکه قیمت اجاره‌ها هنوز کامل مشخص نشده و برای این مساله باید حداقل تا آخر اردیبهشت منتظر بمانیم، اما در همین بازه نیز نسبت به سال گذشته شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم.»
او در این خصوص ادامه می‌دهد: «برای مثال آپارتمانی که تا پیش از عید می‌شد با ۱۲۰ میلیون تومان آن را رهن کامل کرد، حالا حداقل ۱۵۰ میلیون قیمت دارد.»

بررسی‌های میدانی سایت برداشت روز نشان می‌دهد واحد‌های مسکونی در پردیس نیز افزایشی نسبی پیدا کرده‌اند.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ