۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | 22:07
کد خبر : 89925

افتخارات و دستاوردهای شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان در سال ۱۴۰۰

دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار با حضور شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی سراسر کشور از ۱۹ الی ۲۱ اردیبشهت ماه سال جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش برداشت روز، محورهای اصلی این همایش بررسی توازن توسعه زیرساخت‌ها (حمل‌ونقل، گاز، برق، آب و…) و طرح جامع فولاد، سیاست‌های حاکمیتی در نظام قیمت‌گذاری ارکان زنجیره‌ی فولاد، بررسی و ارائه راهکار تضاد استراتژی و منافع نهادهای مختلف (منابع طبیعی، محیط زیست و…) با بخش معدن، اهمیت اکتشافات و احیای معادن راکد در چشم‌انداز بلندمدت تامین منابع مواد اولیه، بررسی اهمیت و تاثیر امنیت سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی در معدن و صنایع معدنی،احیا برجام، اصلاح سیاست‌های ارزی و صادراتی، بررسی طرح جامع استراتژی توسعه صنعتی؛ تدوین، اجرا و پیاده‌سازی اعلام شده است.

حضور شرکت های فعال و مطرح صنعتی و معدنی کشور در این نمایشگاه و فعالان حوزه صنعت و معدن در کمیته راهبردی این همایش از نکات قابل توجه می باشد.

گفتنی است شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان به عنوان عضو کمیته راهبردی در این همایش و نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت. از علاقه مندان جهت بازدید از غرفه این شرکت دعوت بعمل می آورد.

 

روابط عمومی شرکت ماهان سیرجان

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌