۲۱ دی ۱۴۰۱ | 18:57
کد خبر : 115429

نفت پاسارگاد در ۹ ماهه امسال رکورد تولید سال گذشته را شکست

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: تولید نفت پاسارگاد در ۹ ماه امسال از مجموع تولید این شرکت در سال گذشته پیشی گرفت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، “مسعود اسفندیار” در آئین جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر که در سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد ، افزود: با همت همکاران پرتلاش نفت پاسارگاد پیشرفت های قابل قبولی در سال جاری داشته ایم.

وی اظهار داشت: ضرورت مدیریت بازار منطقه و افزایش تولید باعث شد که از تیرماه سالجاری پروژه ذخیره سازی مخازن آبادان که تا پیش از این تنها ۳۶ درصد پیشرفت داشت را مجددا فعال کرده و ان شالله این پروژه در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و ۲۰ هزار تن به ظرفیت ذخیره سازی این شرکت اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با اشاره به مطالبات این شرکت از وزارت راه و شهرسازی گفت: از سال ۹۷ حدود ۸۲ هزار تن وکیوم باتوم از این وزارتخانه طلب داشتیم که با پیگیری های صورت گرفته ۵۲ هزار تن از این مقدار را دریافت نمودیم و مقرر گردید که ۳۰ هزار تن دیگر را در سال بعد دریافت نماییم.

اسفندیار توجه به منابع انسانی را از اولویت های تیم مدیریتی این شرکت دانست و افزود: در همین راستا حق جذب ۶۰۵ نفر از پرسنل مورد بازنگری قرار گرفت.

گفتنی است در این مراسم برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد و پرسنل کارخانه ها و پایانه های نفت پاسارگاد نیز از طریق ارتباط زنده نظاره گر مراسم بودند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌