۰۹ شهریور ۱۴۰۱ | 20:06
کد خبر : 102652

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین:

حسابهای ارزی و ریالی مجتمع صنعتی اسفراین ۱۰۰درصد متمرکز در استان است

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین در دیدار با سرپرست و خبرنگار خبرگزاری فارس خراسان شمالی گفت: کلیه منابع مالی و حسابهای ارزی و ریالی مجتمع صنعتی اسفراین صد در صد متمرکز در استان خراسان شمالی می باشد و ما هیچ منبع مالی در تهران نداریم.

به گزارش برداشت روز، سعید کاظمی در حاشیه این دیدار که در روز دوشنبه ۷ شهریور ماه جاری به همراه ۲تن از معاونین این مجتمع انجام شد درخصوص تأثیر این مجتمع در استان خراسان شمالی اظهار داشت: حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد اقتصاد استان، متأثر از مجتمع صنعتی اسفراین می باشد و همچنین اهمیت این مجتمع در ابعاد فرهنگی، سیاسی و امنیتی بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه افزود: ایجاد مجتمع صنعتی اسفراین در استان خراسان شمالی و شهرستان اسفراین، حاصل دیدگاه و دستاورد عدالت محورانه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سعید کاظمی، مجتمع صنعتی اسفراین را یک شرکت کاملاً دانش بنیان معرفی کرد و تصریح نمود: این مجتمع آمادگی کامل خود را درجهت پذیرش از شرکتهای دانش بنیان اعلام داشته و با آغوش باز از همکاری با آنها استقبال خواهد کرد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، سیاست فعلی این مجتمع را تولید هدفمند و بازار پایدار با تکیه بر ارزش محوری عنوان کرد و از نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی به دلیل همراهی و همکاری ایشان با این مجتمع قدردانی کرد.

وی درخصوص طرح های توسعه ای مجتمع صنعتی اسفراین گفت: افزایش ظرفیت ذوب ریزی از طریق خرید کوره جدید و ارتقاء ظرفیت دهی کوره ذوب فعلی، ارتقاء توان ماشین CCM و احداث خط نورد در این مجتمع جهت توسعه و افزایش سبد تولیدات مجتمع صنعتی اسفراین با تولید شمشهای با مقاطع مربع و ساختمانی، ارتقاء شاخصهای بهره وری، همکاری با شرکتهای دانش بنیان، توانمندسازی نیروهای انسانی و تمرکز بر بکارگیری نیروهای بومی از اهداف آتی این مجتمع بزرگ صنعتی خواهند بود که در بازه زمانی ۳ سال آینده انجام شده و به بهره برداری خواهند رسید.

روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌