۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | 19:40
کد خبر : 9231

جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با حضور مدیرعامل شرکت مس برگزار شد

جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، علی محمدی عضو هیئت مدیره، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و سعد عبدی مدیر امور برنامه ریزی و نظارت شرکت مس و جمعی از معاونان، مدیران و مجریان در مجتمع مس سرچشمه با هدف بررسی عملکرد تولیدی این مجتمع در سال جهش تولید برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، علی محمدی عضو هیئت مدیره، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و سعد عبدی مدیر امور برنامه ریزی و نظارت شرکت مس و جمعی از  معاونان، مدیران و مجریان در مجتمع مس سرچشمه با هدف بررسی عملکرد تولیدی این مجتمع در سال جهش تولید برگزار شد.

 همچنین در ادامه این جلسه، مجریان طرح‌های توسعه مجتمع مس سرچشمه گزارشی از پیشرفت این طرح‌ها که منجر به جهش تولید خواهد شد، ارایه دادند.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌