۲۸ آذر ۱۳۹۹ | 18:01
کد خبر : 33518

نماینده مجلس تاکید کرد

بیمه سلامت نقطه امید اقشار بی بضاعت

بیمه سلامت نقطه امید اقشار بی بضاعت و محروم جامعه است و اقدام بیمه سلامت در پوشش رایگان افراد فاقد پوشش بیمه بدون ارزیابی وسع در شرایط شیوع بیماری کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش برداشت روز، عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان در مجلس بیان کرد: مردم جنوب استان اکثرا از اقشار بی بضاعت و محروم جامعه هستند که بیمه سلامت نقطه امیدی برای آنان است که اگر چنانچه مشکلی از نظر بیماری برایشان پیش بیاید می توانند از پوشش بیمه ای رایگان و خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عملکرد بیمه سلامت  را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بارقه های امید در مردم از اینکه می توانند از این ظرفیت استفاده کنند زنده شده است. اقدام بیمه سلامت در پوشش رایگان افراد فاقد پوشش بیمه بدون ارزیابی وسع در شرایط شیوع بیماری کرونا قابل تقدیر است.

نماینده مردم ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان در مجلس بر اختصاص منابع مناسب به سازمان بیمه سلامت تاکید کرد و افزود: نمایندگان مجلس اهتمام ویژه ای بر لایحه بودجه ۱۴۰۰ و به طور خاص به حوزه سلامت کل کشور دارند و تلاش خود را خواهند کرد که بتوانند ظرفیت بهتری را در حوزه بهداشت و درمان و بیمه ایجاد کنند./ بیمه سلامت

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌