۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | 20:01
کد خبر : 22080

مدیرشعب جدید استان هرمزگان بانک مهر ایران معرفی شد

مدیرشعب جدید بانک قرض الحسنه مهرایران در استان هرمزگان با حضور سلیمان توکلی عضو هیات مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان‌ها معرفی شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، سلیمان توکلی در این مراسم بیان داشت: از سال ۱۳۹۶ بانک مهر ایران حرکت پرشتابی را شروع کرده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در سال گذشته یکی از افتخارات بانک این است که طی یکسال توانسته بیش از ۲میلیون و ۳۰۰هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: اکثر این تسهیلات به مشتریان جدید پرداخت شده و اکنون بانک به یک آرامش در بدنه خود دست یافته‌است.

وی ادامه داد: ارائه خدمت به هموطنان و کمک به اقشار نیازمند جامعه از برنامه های اصلی بانک مهر ایران است و هر اقدامی که در این حوزه داشته باشیم مطمئنن به یادگار خواهد ماند.

توکلی تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهرایران افتخارات زیادی دارد و در بسیاری از موارد و برنامه‌های نوین بانکی به عنوان بانک پیشرو است.

وی با تقدیر از کارکنان بانک گفت: اکنون سه سال است که جزء بهترین بانک‌های جهان معرفی می‌شویم که این موفقیت با همکاری، همدلی و همراهی کارکنان بدست آمده‌است.

عضو هیات مدیره بانک مهر ایران در پایان اظهارداشت: آقای مصطفی‌پور یکی از مدیران بسیار خوب و دلسوز بانک است که در هرمزگان عملکرد بالایی داشته و امیدواریم در استان بوشهر نیز عملکرد شایسته ارائه نمایند.

در ادامه، مدیر امور استان‌ها نیز گفت: ما در بانک قرض‌الحسنه مهرایران به سمت بانک تمام الکترونیک شدن پیش می‌رویم و در این زمینه اقدامات مطلوبی به عنوان بانک پیشرو صورت گرفته است.

یوسف نجدی افزود: برای این امر باید مشتریان بانک با خدمات الکترونیک ما آشنا شده و کارهای خود را از این طریق انجام دهند تا به مقصود خود که بانک تمام الکترونیک است دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: استان هرمزگان در سال‌های اخیر و با مدیریت آقای مصطفی‌پور حرکت رو به جلویی را در پیش گرفته‌بود و امیدواریم با مدیریت جدید و با همکاری کارکنان این روند با سرعت بیشتری انجام شود.

وی در پایان به انتصاب صابری به عنوان مدیر جدید شعب استان هرمزگان اشاره کرد و اظهارداشت: صابری یکی از نیروهای جوان و خوب بانک است که اکنون برای استان هرمزگان انتخاب شده‌ و از همکاران این استان می‌خواهم که همانند گذشته مدیر جدید را در راستای پیشبرد اهداف بانک همراهی کنند.

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌