۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | 19:30
کد خبر : 20268

اختصاص خط اعتباری ٢ هزار میلیارد ریالی بانک کشاورزی

فاز نخست مجموعه صنایع غذایی پروان با حضور وزیر جهاد کشاورزی،استاندار تهران،مدیرعامل بانک کشاورزی و تخصیص یک خط اعتباری٢هزار میلیارد ریالی از سوی بانک کشاورزی برای توسعه و راه اندازی فاز دوم افتتاح شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، فاز نخست مجموعه صنایع غذایی پروان با حضور وزیر جهاد کشاورزی،استاندار تهران،مدیرعامل بانک کشاورزی و تخصیص یک خط اعتباری٢هزار میلیارد ریالی از سوی بانک کشاورزی برای توسعه و راه اندازی فاز دوم افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران،روح اله خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی کشاورزی، ایزدخواه نماینده مردم ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین معاونان وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مقامات استانی فاز نخست این مجموعه تولیدی افتتاح شد،وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به نقش قدرتمند بخش کشاورزی در تامین مایحتاج  مردم و خودکفایی در محصولات مورد نیاز کشور از جمله گوشت سفید،تخم مرغ،شیر و….، زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی را نسخه نجات بخش کشاورزی دانست.

وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای راه اندازی این مجموعه تولیدی اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی آماده همکاری برای توسعه و تکمیل دیگر بخش های آن هستند.

بر اساس این گزارش بانک کشاورزی یک خط اعتباری ٢هزار میلیارد ریالی برای توسعه و تکمیل مجموعه صنایع غذایی پروان اختصاص داده است که پس از طی مراحل قانونی مطابق با ضوابط و مقررات پرداخت خواهد شد.

شایان ذکر است این مجموعه تولیدی که قابلیت تولید انواع خشکبار و سبزی، نوشیدنی، غذای آماده،لبنیات و فرآورده های گوشتی را دارد،در زمینی به مساحت ١٢٠ هزار متر مربع در شهرستان ری ایجاد شده است و راه اندازی آن زمینه اشتغال حدود ۱۵۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌