۰۳ شهریور ۱۳۹۹ | 19:12
کد خبر : 20210

بیمه ایران سرمایه عظیمی برای کشور محسوب می‌شود

امام جمعه قزوین در دیدار با مدیرعامل بیمه ایران، این بیمه را سرمایه عظیمی برای کشور دانست.

به گزارش برداشت روز، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار آقای محمد رضایی مدیرعامل شرکت بیمه ایران، یکی از سرمایه‌های بیمه ایران را اعتماد مردمی دانست و گفت: خدا فرصت‌های زیادی در اختیار شما قرار داده است که دیگران از آن بهره‌مند نیستند چرا که بیمه ایران سرمایه عظیمی برای صنعت، بهداشت  محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان ، بر سلامت تشکیلاتی در بیمه ایران تأکید کرد و افزود: اگر شما قوی عمل کنید مردم نیز پشتوانه شما خواهند بود و در دین هم بر آن تاکید شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی از مدیرعامل و کارکنان بیمه ایران خواست تا با عملکردشان مانع از خدشه دار شدن اعتماد عمومی مردم به بیمه شوند.

هزینه میلیاردی بیمه در اربعین سال ۹۸

محمد رضایی، مدیرعامل شرکت بیمه ایران نیز در این دیدار گفت: بیمه ایران در اربعین پارسال ، ۴۳ میلیارد تومان هزینه کرد و بسیاری از زائران از امکانات این بیمه استفاده کردند.

وی افزود: در حوادث غیر مترقبه کارشناسان بیمه ایران مستقر می‌شوند و چک خسارت را در محل پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران خاطرنشان کرد: بیمه ایران در بخش درمان ۳۲ خدمات در بخش‌های اموال و اشخاص ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه ارتباط مستقیم با اقتصاد دارد و این صنعت یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی است.

رضایی خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ ما در کشور نسبت به میانگین جهانی پایین است، اما در بخش‌های کشاورزی و صنعتی سرمایه گذاری خوبی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پوشش بیمه طرح های عمرانی در خارج از کشور، ادامه داد : بیمه ایران ۳۶ هزار میلیارد تومان در طرح های عمرانی و بورس سرمایه گذاری کرده است و در بخش‌های آموزشی هم کمک‌های گسترده‌ای انجام داده است.

رضایی گفت: بعد از برجام و با توجه به بروز مشکلات برای صنعت کشور، ۷۰ درصد شرکت‌ها را پوشش دادیم.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران با بیان اینکه سال ۹۵ بیمه توسعه ورشکست شد و ۶۵ هزار بیمه گذار سرگردان شدند، گفت: با ورشکست شدن بیمه توسعه ۱۳۵۰ میلیارد تومان بار مالی به بیمه ایران تحمیل شد.

وی افزود: در ایام کرونا به تمام بیمه گذاران بدون اینکه حقی پرداخت کنند ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کردیم.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌