۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | 20:38
کد خبر : 19541

بیمه سلامت روند رو به رشد را در ارایه خدمات طی می کند

در راستای خدمت رسانی به افراد بیمه شده خوشبختانه روند رو به رشد در بیمه سلامت لرستان در حال اجرا است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت، مهرداد ویسکرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در راستای خدمت رسانی به افراد بیمه شده خوشبختانه روند رو به رشد در بیمه سلامت لرستان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: اقشار تحت پوشش بیمه سلامت معمولا افراد آسیب دیده و نیازمند هستند که برای خدمت رسانی به این افراد پیگیری و مدیریت باید انجام شود که خوشبختانه در بیمه‌سلامت این روند به خوبی اجرا شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: اقشار جامعه ما با توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده توان پرداخت بسیاری از هزینه‌ها را ندارند که در این زمینه در بیمه سلامت با ارزیابی وسع صورت گرفته افرادی که تمکن مالی پایین دارند دفترچه رایگان دریافت می کنند که در این راستا حدود ۷۰ درصد از بیمه شدگان دفترچه رایگان دارند.

ویسکرمی اظهارداشت: بیمه سلامت در پرداخت مطالبات به مراکز دانشگاهی و بیمارستان ها، مراکز دولتی و بخش خصوصی در کشور پیشتاز است  و  تلاش داشته که مطالبات به روز شود ، لذا امیدواریم تسریع در پرداخت مطالبات همچنان ادامه داشته باشد تا مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت بتوانند  همچون گذشته در ارائه خدمات  به مردم رضایت بخش عمل کنند.

ویسکرمی اظهار کرد: بایستی تلاش شود تا حد امکان نظارت ها در عین جدی بودن ،به روز بودن و عادلانه بودن طوری باشد که افراد ذی حق آسیبی نبینند و مدل نظارت به گونه ای نباشد که حق افراد تضییع شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بیمه سلامت جامعه هدف بزرگی داردکه  به روز بودن  پرداخت ها  توسط بیمه سلامت هم در رضایت مندی و افزایش انگیزه جامعه پرشکی و هم ارتقاء نقش و جایگاه بیمه سلامت در حوزه پیشگیری و  درمان تاثیر گذار  بوده و چرخش آن سریع تر شده است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌