۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | 19:46
کد خبر : 16735

تی‌پی‌کو به تنهایی و با اختلاف زیاد از رقبای خود، در صدر صنعت دارویی کشور می‌درخشد

در راستای فرامین مقام معظم رهبری به ویژه پیگیری شعار سال «جهش تولید»، پس از انتشار گزارش‌های عملکرد سه ماهه ۳۴ شرکت دارویی بورسی در سامانه کدال، مقایسه عملکرد شرکت‌های دارویی بورسی هلدینگ دارویی شستا با صنعت صورت پذیرفت که این مقایسه نشانگر عملکرد بسیار مطلوب‌تر شرکت‌های گروه تیپیکو نسبت به سایر رقبا بر اساس صورتهای مالی منتشر شده می‌باشد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از شستا رسانه، در راستای فرامین مقام معظم رهبری به ویژه پیگیری شعار سال «جهش تولید»، پس از انتشار گزارش‌های عملکرد سه ماهه ۳۴ شرکت دارویی بورسی در سامانه کدال، مقایسه عملکرد شرکت‌های دارویی بورسی هلدینگ دارویی شستا با صنعت صورت پذیرفت که این مقایسه نشانگر عملکرد بسیار مطلوب‌تر شرکت‌های گروه تیپیکو نسبت به سایر رقبا بر اساس صورتهای مالی منتشر شده می‌باشد.

جدول خلاصه دستاوردهای مالی گروه تیپیکو به همراه خلاصه گزارش مقایسه‌ای عملکرد گروه تیپیکو با شاخص‌های متوسط کل صنعت و نیز مقایسه عملکرد شرکت‌های بورسی گروه با سایر شرکت‌های دارویی بورسی ارائه شده است. 

 

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌