۲۳ تیر ۱۳۹۹ | 21:02
کد خبر : 14951

«پرچم ایران»، راز هویت بصری جدید «بیمه رازی»

شرکت بیمه رازی که از مدتی پیش تغییرات در هویت بصری را در دستور کار خود قرار داده بود، از لوگوی تازه اش رونمایی کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از خردو کلان، آن طور که در اطلاعیه این شرکت آمده، «در آستانه ورود به قرن جدید هجری شمسی، برند بیمه رازی در مسیر رشدش شاهد تغییراتی خواهد بود.»

«بیمه رازی» به تازگی فاز نخست تبلیغاتش را در سطح شهر با شعار «راز یک آسوده خاطر» آغاز کرده و اکنون نیز لوگوی جدیدش را به نمایش گذاشته است.
«استحکام و دقت در جزییات، در عین رهایی و استقلال» از ویژگی‌های لوگوی جدید این شرکت است. این لوگوی مربعی شکل سه رنگ «سبزی عمیق، الهام گرفته از سبز پرچم ایران»، «قرمزی برجسته، نشات گرفته از قرمز پرچم ایران» و «زمینه سفید» یادآور سه رنگ پرچم مقدس ایران را در خود جا داده است.
شرکت بیمه رازی بر اساس قانون تأسیس مؤسسات بیمه غیر دولتی مصوب ششم شهریور ۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی و مجوز شماره ۵۱۹۴ مورخ ۲۸ / ۲ / ۱۳۸۲ بیمه  مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با هدف توسعه فرهنگ بیمه، ارتقاء کیفیت خدمات بیمه‌ای و گسترش فضای رقابتی در صنعت بیمه فعالیت خود را به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی در ایران، از اوایل سال ۱۳۸۲ با سرمایه ۱۴۰،۰۰۰ میلیون ریال آغاز کرد.
سرمایه این شرکت در سال ۱۳۹۳ و پس از آخرین مرحله افزایش سرمایه به دو هزار میلیارد ریال رسیده است. در سال ۹۲ ترکیب سهامداران شرکت تغییر یافته و در حال حاضر مجموعه‌ای از اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان سهامدار شرکت بیمه رازی (سهامی عام) در حال فعالیت اند.
از آن تاریخ تا امروز، شرکت بیمه رازی توانسته است با استخدام بیش از ۴۷۰ نفر همکار توانمند و مجرب و دایر ساختن ۳۶ شعبه و ۱۰۵۶ نمایندگی عمومی، ۶۵۳ نمایندگی بیمه‌های عمر و همکاری با بیش از ۸۷۴ کارگزاری بیمه، خدمات خود را به سراسر ایران توسعه داده و خود را به عنوان یک شرکت بیمه‌ای صاحب اعتبار نزد عموم هم میهنان و نیز در قبال وزارتخانه‌ها و سازمان‌های بزرگ دولتی و نهادهای عمومی و شرکت ها و بنگاه‌های خصوصی معرفی کند.
همچنین شرکت بیمۀ رازی برای تضمین تعهدات خود توانسته است از طریق شرکت‌های TRUST INTERNATIONAL- CCR ALGERIA – GIC و FAIR POOL پوشش اتکایی مطمئنی را برای خود فراهم کند. در طی ۱۶ سال فعالیت این شرکت تعداد بیمه گذاران به قریب ۹ میلیون نفر رسیده و حدود ۶۵۰ هزار نفر اشخاص حقیقی و حقوقی تا کنون خسارت دریافت داشته‌اند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌