۱۵ تیر ۱۳۹۹ | 20:31
کد خبر : 13763

کانون ها پل ارتباطی بین سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان هستند

اولین کمیته بیمه و درمان تامین اجتماعی گیلان در سالجاری با حضور اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان استان برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این جلسه ، کانونها را بمنزله پلی ارتباطی بین سازمان و بازنشستگان برشمرد و افزود : این قشر ، انتظارات خود را در کانونها جستجو می کنند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با قدردانی از تلاشهای بخش درمان در ارائه خدمت به جامعه هدف بویژه مستمری بگیران ، علی الخصوص در برهه حساس شیوع ویروس کرونا به تبیین برخی آمارهای تعهداتی و محدودیتهای منابع سازمان بدنبال شکل گیری بحران کرونا پرداخت .

دکتر شهدی نژاد ، مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان نیز در این جلسه با تشریح گزارشی ، از معاینه و ارائه خدمت به حدود ۱۰ هزار نفر بیمار کرونایی توسط تامین اجتماعی گیلان و اخذ موافقت نامه راه اندازی بخش قلب در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت : تا پایان شهریورماه تمام مطالبات مراکز طرف قرارداد را پرداخت خواهیم نمود .

اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان استان گیلان نیز در این نشست پوشش قرارداد بیمه عمر و حادثه برای حدود ۱۹۰ هزار نفر از مستمری بگیران و افراد تحت پوشش و اعطای ۲۲۶۴ فقره وام به مستمری بگیران عضو در کانونها را از مهمترین اقدامات در سال گذشته برشمرد .

شایان ذکر است  ۱۶ کانون شهرستانی ، امور مربوط به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان را پیگیری می کنند .

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌