۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | 21:26
کد خبر : 94393

حمزه آقابابائی مدیرعامل پرداخت الکترونیک سپهر شد

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران و معاونین و مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سپهر دکتر حمزه آقابابائی به عنوان مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر منصوب شد.

به گزارش برداشت روز، در این مراسم که ۲۳ خرداد ماه در سالن اجتماعات شرکت سپهر برگزار شد از زحمات مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل پیشین این شرکت نیز تقدیر بعمل آمد.مصطفی رحیمی شهواری رییس هیات مدیره این شرکت در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حضار و تقدیر از زحمات مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل سابق این شرکت گفت: خوشبختانه شرکت سپهر تا کنون بخوبی توانسته است خدمات مورد نیاز بانک صادرات را تامین کند، به ویژه در دو نمایشگاه مهم کتاب و قرآن در سال جاری شاهد میزان بالای رضایت مشتریان و بانک بودیم. خوشحالیم که در ادامه این راه آقای دکتر آقابابایی با توجه به سابقه و تجربه ای که دارند مسیر را به شکل بهتری ادامه خواهند داد و شاهد حرکت رو به جلوی شرکت خواهیم بود.


در ادامه این جلسه دکتر علی حکیم جوادی مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران ضمن اشاره به ظرفیت های بالای بانک صادرات ایران در حوزه های پرداخت و بانکداری گفت: با حضور جناب آقای دکتر ایمانی مدیرعامل محترم بانک، شرکت های زیر مجموعه جان تازه ای گرفتند و ایشان موفق شدند این شرکت ها را در مسیر هم افزایی بیشتر متمرکز کنند. انتخاب دکتر آقابابائی نیز در استمرار همین مسیر و هم افزایی است و آرزوی توفیق برای ایشان داریم.

 

 

در این مراسم که با سخنرانی آقایان دکتر یاشار نجف زاده نایب رییس هیات مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سپهر و مهندس بهروز اعتمادی رییس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک صادرات ایران ادامه پیدا کرد دکتر آقابابائی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل بانک صادرات ایران و اعضای هیات مدیره شرکت بر افزایش سهم بازارو رضایتمندی مشتریان در آینده نزدیک تاکید کرد. وی ضمن قدردانی از مدیران ارشد بانک صادرات ایران گفت: ابتدا از عزیزانی که در این مسیر همراهی کردند، تشکر می کنم. از دکتر ایمانی مدیرعامل بانک صادرات تشکر می کنم که من را لایق دانستند تا این فرصت را داشته باشم تا در این شرکت در خدمت منافع و اهداف بانک صادرات ایران باشم.وی تصریح کرد: صنعت پرداخت الکترونیک طی سالهای گذشته دچار فراز و نشیب های زیادی شده است. به نظرم با چند دسته چالش در این مسیر مواجه هستیم. چالش هایی همچون؛ نظام کارمزد و درآمدزایی شرکت های psp، افزایش هزینه های تجهیزات و زیرساخت و نوسانات نرخ ارز و مهاجرت نیروی انسانی متخصص که روی عملکرد شرکت ها تاثیر می گذارد. البته محرک هایی هم وجود دارد، مانند نوآوری هایی که در صنعت پرداخت می تواند اتفاق بیفتد و ما برای آن برنامه ویژه ای داریم.

 

 

ان شا الله بتوانیم با همراهی بانک معظم صادرات و دیگر عزیزان و مجموع امکانات و ظرفیت های شرکت در راستای رشد شرکت قدم برداریم و منشا خدمات مثبت باشیم تا نقشی ماندگار از ما به یادگار بماند.

همچنین در این مراسم مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل پیشین این شرکت با اشاره به حمایت های مدیران قبلی و فعلی بانک صادرات ایران و تقدیر از همکاران شرکت پرداخت الکترونیک سپهر ابراز امیدواری کرد که با انگیزه بالا و انرژی مدیرعامل جدید در کنار تجربه مدیران ارشد بانک و اعضای هیات مدیره، پرداخت الکترونیک سپهر توفیق های روزافزونی را تجربه کند.

شایان ذکر است حمزه آقابابائی دانش آموخته دکترای مدیریت و یکی از مدیران جوان صنعت پرداخت است که پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت طوبی امید زیرمجموعه هولدینگ خدمات انفورماتیک راهبر و شرکت سرمایه گذاری غدیر و شرکت فن آوا کارت به عنوان معاونت توسعه کسب و کار و امور مشتریان تجربه های مدیریتی و اجرایی را پشت سر گذاشته است.

 

روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر

لباسکار صنعتی کسا