۲۷ آذر ۱۴۰۰ | 19:43
کد خبر : 73744

اردبیل ، چهاردمین شعبه بیمه حافظ

چهاردهمین شعبه شرکت بیمه حافظ در اردبیل با هدف ارائه خدمات در منطقه ویژه اقتصادی برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان راه اندازی شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، مراسم افتتاح شعبه بیمه حافظ دراردبیل با حضور جناب آقای عزتی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بیمه حافظ ، حامد فرشباف مدیر شعب و نمایندگان و مسئولین و مدیران استانی برگزار شد .

در این مراسم معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت بیمه حافظ بیان داشت: ما در استان اردبیل با توجه به راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین و آزاد تجاری حساب ویژه ای را در حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران باز کردیم.

عزتی در مراسم راه اندازی شعبه بیمه حافظ در استان اردبیل اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی بیمه حافظ حمایت جدی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به ویژه در مناطق آزاد، ویژه اقتصادی و پایانه های مرزی است که به عنوان چهاردهمین شعبه فعالیت بیمه حافظ را در استان اردبیل شاهد هستیم.

وی با اهمیت شمردن این صنعت مهم و تاثیرگذار خاطرنشان کرد: صنعت بیمه امروز با تنوع خدماتی که ارائه می کند سعی دارد تا جایگاه ارزشمندی را در پشتیبانی و حمایت از بخش تولید داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت بیمه حافظ افزود: بیمه حافظ به عنوان نخستین شرک بیمه خصوصی از اردیبهشت ۸۱ فعالیت خود را از منطقه آزاد کیش آغاز کرد و با گذشت ۱۹ سال چهاردهمین شعبه خود را در استان اردبیل راه اندازی می کند.

عزتی بیان کرد: اردیبهشت ماه امسال مجمع تشخیص مصلحت نظام هفت منطقه آزاد تجاری را تصویب کرد که منطقه آزاد تجاری استان اردبیل یکی از این هفت منطقه است که امیدواریم با راه اندازی منطقه آزاد بیمه حافظ نیز بتواند خدمات شایسته ای را انجام دهد.

وی تصریح کرد: پایانه مرزی بیله سوار به عنوان نقطه استراتژیک هدفگذاری اصلی ماست تا خدمات بیمه ای را در این نقطه مرزی ارائه کرده و در منطقه ویژه اقتصادی نمین نیز ظرفیت حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی فراهم آید.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت بیمه حافظ ادامه داد: در حال حاضر شرکت بیمه حافظ با تاسیس شعبه در مناطق آزاد تجاری و صنعتی و نیز مناطق ویژه اقتصادی با ۱۱۴ نمایندگی فعال دارای شعبه فروش گسترده در این مناطق است که انواع خدمات بیمه ای را به هموطنان ارائه می کند.

عزتی اضافه کرد: با تلاش و برنامه ریزی های مناسب بیمه حافظ توانست اعتبار بیمه گزاران را با ارتقای شاخص توانگری مالی جلب کرده و با در نظر گرفتن نیاز بیمه ای سازمان ها، ارگان ها و نهادها در کلیه رشته های بیمه ای آماده ارائه خدمات است.

وی اظهار کرد: مطابق با قانون فعالیت موسسات بیمه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شرکت بیمه حافظ می تواند در سرزمین اصلی کشور در ۱۱ رشته بیمه ای اعم از مسئولی حرفه ای مدیران ارشد، آلودگی محیط زیست، بیمه رایانه و تجهیزات الکترونیکی، از کارافتادگی هنرمندان و صنعتگران، سرقت آثار هنری، بیمه بیکاری، مرگ و میر طیور، آبزیان و زنبور عسل و همچنین کرم ابریشم، بیمه محصولات کشاورزی و بیمه اعتبار انفرادی و درمان انفرادی فعالیت کند.

در ادامه ، مدیر بیمه حافظ شعبه اردبیل ضمن تشکر از حضور مدیران و مدعوین در این مراسم اظهار کرد: بیمه حافظ به عنوان بیستمین شرکت بیمه ای غیردولتی در استان اردبیل راه اندازی می شود که تلاش می کنیم کارنامه و عملکرد شایسته ای داشته باشیم.

مرادی پسند راه اندازی شرک بیمه حافظ را از سال ۸۱ به عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی یادآور شد و خاطرنشان کرد: تمرکز فعالیت بیمه حافظ در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است که در استان اردبیل نیزبا توجه به راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین و همچنین تصویب منطقه آزاد امیدواریم خدمات بیمه ای شایسته ای را به سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ارائه کنیم.

وی افزود: ما به صورت غیررسمی فعالیت خودمان را از ۲۰ مهرماه شروع کردیم و امروز با افتتاح رسمی شعبه بیمه حافظ در استان اردبیل تلاش می کنیم تا خدمات خود را در شبکه بیمه ای توسعه داده و نسبت به راه اندازی نمایندگی بیمه حافظ در مناطق مختلف اقدام کنیم.

مدیر بیمه حافظ شعبه اردبیل گفت: بیشترین فعالیت ما متمرکز در شهرستان های نمین، پارس آباد، بیله سوار و اردبیل خواهد بود که البته سعی می کنیم در سایر مناطق نیز ظرفیت و توان بیمه حافظ را معرفی کنیم.

مرادی پسند ضرورت تبلیغات بیشتر در این حوزه را برای معرفی خدمات بیمه حافظ یادآور شد و بیان کرد: از ظرفیت های بالقوه رسانه های منطقه به ویژه صداوسیما و شبکه های مجازی در جهت معرفی هر چه بیشتر مزایا و خدمات بیمه حافظ استفاده خواهیم کرد .

وی خدمات بیمه حافظ را در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شامل صدور بیمه نامه های مهندسی و انرژی، درمان تکمیلی، حوادث و عمر، شخص ثالث، بدنه اتومبیل، حمل و نقل، دام و طیور، بیمه نامه های اعتباری و پروژه های انرژی، مهندسی و آتش سوزی اعلام کرد.

لباسکار صنعتی کسا