۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | 20:05
کد خبر : 61186

به منظور فراهم آوردن امکان دسترسی سریع:

پورتال سهامداران شرکت بیمه حافظ راه اندازی شد

شرکت بیمه حافظ به منظور فراهم آوردن امکان دسترسی سریع به اطلاعات سهامداران اقدام به استقرار «پورتال سهامداران» از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ نموده است.

به گزارش برداشت روز، به استحضار کلیه سهامداران محترم می رساند شرکت بیمه حافظ به منظور فراهم آوردن امکان دسترسی سریع به اطلاعات سهامداران اقدام به استقرار «پورتال سهامداران»از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ نموده است. سهامداران حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به سایت بیمه حافظ به نشانی www.hafezinsurance.ir

و یا آدرس sahamdaran.hafezinsurance.ir نسبت به مشاهده اطلاعات سهامداری، حق تقدم سهام که بصورت روزانه (پس از ۲۴ ساعت از زمان معامله) به روز و بارگذاری میگردد و همچنین واریز مبلغ حق تقدم سهام خود به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

در همین راستا و به منظور عدم مواجهه سهامداران  با مشکلات ارتباطی و تراکم تراکنش در روزهای پایانیِ پذیره نویسی، درخواست می‌شود تا در اسرع وقت نسبت به انجام عملیات مربوط به پرداخت و ارسال مستندات حق تقدم سهام خود اقدام نمایند.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا