۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | 20:15
کد خبر : 46027

توسط دکتر کریمی مطرح شد:

پیشنهاد تشکیل ستاد اجرای فرامین نوروزی مقام معظم رهبری در صنعت بیمه

دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در صنعت بیمه، پیشنهاد تشکیل ستاد ویژه ای با مشارکت ارکان مختلف صنعت بیمه در جهت تحقق شعار سال 1400 با عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»را مطرح کرد.

به گزارش برداشت روز، دکتر کریمی در نخستین نشست مدیران ارشد صنعت بیمه که با حضور دکتر سلیمانی برگزار شد با اشاره به انتخاب هوشمندانه و راهبردی شعار سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری، گفت: صنعت بیمه ظرفیت های عظیمی در حمایت از تولید ملی دارد که تنها بخشی از آن را در سال گذشته و در خلال تحریم های ظالمانه غرب شاهد بودیم و با رفع موانع و بهبود مقررات و البته معرفی شایسته این ظرفیت ها می شود نقش بیشتری در اقتصاد کشور داشت.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به تعامل سازنده بین بیمه مرکزی  و این نهاد صنفی طی یکسال گذشته، خاطرنشان ساخت: تعامل فعلی حلال بسیاری از مشکلات بوده است و هم افزایی موجود باعث اقدامات موثری در داخل و خارج صنعت بیمه در راستای بهبود فضای کسب و کار و توسعه بیمه شده است.

وی همچنین ضمن قدردانی از حضور موثر  و مستمر اعضای هیئت عامل و مدیران بیمه مرکزی در کمیسیون ها و کارگروههای تخصصی سندیکا،  این رویه را ارزشمند و از اقدامات متناسب با شعار سال ۱۴۰۰ دانست.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران انسجام شرکت های بیمه در امور صنفی را طی سال ۹۹ بسیار خوب و منشاء اقداماتی ماندگار عنوان داشت.

دکتر کریمی از بهبود رویه های نظارتی بیمه مرکزی تقدیر نمود و درخصوص استفاده بیشتر از اطلاعات سنهاب، نرخ تسعیر ارز و حل مشکلات تامین اجتماعی به خصوص تسری آیین نامه ۹۶ به بازاریابان جهت دریافت کدکارگاهی از نهاد ناظر درخواست پیگیری و مساعدت داشت.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران  در ادامه با اشاره به تدوین دستورالعمل مناقصات بیمه ای در سندیکا و اجرای آن با اجماع نظرات اعضا، اقدامات مشترک صورت گرفته در حوزه فرهنگ سازی و تبلیغات را موثر دانست و خواستار تداوم آن شد.

 

روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران

لباسکار صنعتی کسا