۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | 22:19
کد خبر : 20583

تندیس اجلاس رضایتمندی مشتری به ایران کیش رسید

تندیس اجلاس رضایتمندی مشتری با عنوان رهبر مشتری مدار به ایران کیش رسید.

به گزارش برداشت روز، ایران کیش در اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا موفق به دریافت این عنوان و تندیس شد.

گفتنی است در هنگام اهدای تندیس با نام بردن از پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش به عنوان معمار ایران کیش نوین و با اشاره به رشد مثبت این شرکت در سال گذشته اعلام شد: در شرایط سخت کرونایی که شاید خیلی از کسب و کارها دچار تعدیل نیرو شده بودند این شرکت با مدیریت و رهبری صحیح نقش چشمگیری در اشتغال زایی داشته است و توسعه و پیشرفت در شرایط سخت را طبق آمار به منصه ظهور گذاشته است.
درمتن این تندیس آمده است:« ایران امروز هرچه بیشتر نیازمند اجرای اصول ارزشمند رضایتمندی مشتری در سازمان ها و برندهایی است که بر پایه اعتماد متقابل شکل می گیرند. با توجه به اهمیت موضوع و اتکال جنابعالی به خداوند متعال که با عمل خالصانه و بهره گیری از دانش تخصص و تعهد گامی موثر در اقتصاد کشور نهاده اید، دبیرخانه دائمی انتخاب شما به عنوان رهبر مشتری مدار در اجلاس رضایتمندی مشتری که برگ زرین و درخشان دیگری در کارنامه افتخارات کشور عزیزمان به ارمغان آورده است را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون آن مجموعه محترم را مسئلت می داریم .»
رضا محمدی معاون توسعه بازار به نیابت از مدیر عامل ایران کیش تندیس را دریافت کرد.

لباسکار صنعتی کسا