۰۲ شهریور ۱۳۹۹ | 20:18
کد خبر : 20053

مدیر عامل بانک صنعت و معدن خبر داد: تسهیلات ۷۵ هزار میلیارد ریالی به واحد‌های تولیدی

تسهیلات ۷۵ هزار میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن از ابتدای سال تا ۲۰ مرداد امسال به واحد‌های تولیدی در حوزه بانک و معدن پرداخت شده است.

به گزارش برداشت روز، حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه این میزان تسهیلات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۸ درصد رشد داشته است گفت: امیدواریم تا پایان سال در تسهیلات پرداختی به بنگاه‌ها و حمایت از واحد‌های تولیدی به افزایش صددرصدی دست یابیم.

وی افزود: اولویت اصلی که برای تحقق جهش تولید پیگیری می‌کنیم تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی است که آن را عملیاتی و اجرایی کردیم تا به این ترتیب اشتغال موجود را تثبیت کنیم و سپس به طرح‌های جدید و توسعه‌ای بپردازیم.

مهری گفت: دومین اولویت ما طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد است که مقرر کردیم امسال این واحد‌ها به هر طریق ممکن به بهره برداری برسند تا هم اشتغال جدید ایجاد شود و هم رونقی را در تولید شاهد باشیم.

وی طرح‌های توسعه‌ای با هدف تکمیل زنجیره ارزش و کاهش قیمت تمام شده را سومین اولویت بانک صنعت و معدن در اعطای تسهیلات دانست و از اولویت گذاری برای طرح‌های ایجادی اشتغال زا و صادرات محور خبر داد.

 

لباسکار صنعتی کسا