۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | 17:43
کد خبر : 155656

تأکید بر توسعه همکاری‌ها بین بانک سینا و شرکت‌های فعال حوزه نفت و پتروشیمی در نمایشگاه پتروشیمی کیش

در دو روز نخست برگزاری پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، بانک سینا و شرکت‌های فعال پتروشیمی و انرژی در نشست‌های مشترک بر گسترش همکاری‌ها تأکید کردند.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک با حضور و مشارکت مؤثر در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، ضمن معرفی و ارائه آخرین محصولات و خدمات، به دنبال توسعه تعاملات ثمربخش با شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها از طریق ارائه خدمات ارزی و ریالی است.

🟨 بر اساس این گزارش، در ایام برگزاری این نمایشگاه، غرفه بانک سینا با معرفی انواع خدمات ارزی و ریالی از طریق شرکت‌های زیرمجموعه خود نظیر «صرافی سینا»، «لیزینگ سینا» و… مورد استقبال مدیران و فعّالان حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی قرار گرفت.

🟦 بانک سینا با هدف تأمین مالی و ارائه خدمات بانکی مورد نیاز شرکت‌های فعال در حوزه انرژی و پتروشیمی، نشست‌های دو و چندجانبه با «شرکت پتروشیمی امیرکبیر»، «شرکت مادر تخصصی انرژی گستر سینا»، «شرکت پترو نیروی صبا»، «شرکت آبانگان صنعت»، «شرکت مهندسی تعمیرات هواپیمایی فارسکو»، «شرکت نورد و لوله‌پروفیل سپاهان»، «شرکت کمپرسور‌سازی تبریز» و… در این نمایشگاه برگزار کرد .

🟨 این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای تخصصی در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است که از نهم تا یازدهم بهمن‌ماه سال جاری در جزیره کیش در حال برگزاری است.

🟦 گفتنی است در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، شرکت‌های معتبر از کشورهای ایران، آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق حضور دارند و بانک سینا با رویکرد تأمین مالی و توسعه سرمایه‌گذاری، ارائه خدمات و محصولات جدید و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، با برپایی غرفه در این نمایشگاه پذیرای علاقه‌مندان، بازدیدکنندگان و فعالان حوزه نفت، گاز و صنایع پتروشیمی است.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ