۰۱ آبان ۱۴۰۲ | 16:33
کد خبر : 143544

دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه به همت بیمه کوثر برگزار شد

ضرورت توانایی تطبیق با روندهای فناوری و تغییرات در عصر دیجیتال دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با عنوان نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از بیمه کوثر، خانواده بیمه کوثر در سی ام مهرماه و همزمان با ایام گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت، در همایش مدیریت ریسک و بیمه در سالن همایش های کتابخانه ملی میزبان مدیران، همکاران، پژوهشگران و شبکه فروش صنعت بیمه و جمعی از بیمه گذاران عمده بود.

دکتر آقادادی مدیر عامل بیمه کوثر ضمن خیرمقدم خدمت مدعوین، حاضران و تمام افرادی که از سراسر کشور به‌صورت برخط شاهد برگزاری این همایش بودند، بیان داشت: بیمه کوثر مفتخر است که ده سال، متولی برگزاری همایش مدیریت ریسک و بیمه بوده است.

وی افزود: نواندیشی، نوآفرینی و هوشمندسازی باید در تمام ابعاد صنعت بیمه به عنوان یک ضرورت مدنظر قرار گیرد و برگزاری چنین همایش‌هایی بستری برای گفتگوی نظام‌مند بین مخاطبان و بازیگران تحول دیجیتال را فراهم می‌نماید.

وی تصریح کرد: مشتریان تمایل دارند خدمات مورد نظرشان را در هر زمان، هر مکان و هر کانال ارتباطی که برایشان سهولت بیشتری دارد، دریافت نمایند. امروزه مشتریان توقع دارند همان تجربه‌ای که در خرده‌فروشی، بانک و صنعت گردشگری برایشان ایجاد می‌شود، در بیمه هم داشته باشند.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: شرکت‌ها باید توانایی تطبیق با تغییرات عصر دیجیتال را داشته باشند و خود را با روندهای فناوری تطبیق دهند تا باقی بمانند. تحول دیجیتال در صنعت بیمه به معنی استفاده تزئینی و مدگرایانه از فناوری‌نیست، بلکه این فناوری‌ها باید، مدل‌های کسب‌وکار بیمه، تجربه‌های بیمه گذاران و فرایندهای عملیاتی بیمه‌گری را به نحو مطلوبی تحت تاثیر قرار داده باشند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌