۱۱ تیر ۱۳۹۹ | 15:35
کد خبر : 13218

مشتری‌مداری و رفع مشکلات بیمه‌گذاران و ارباب رجوع اولویت هیئت مدیره بیمه دانا

ابراهیم کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه دانا در مراسم معارفه و تودیع مدیران جدید و قدیم دفتر حراست این شرکت، مشتری‌مداری و رفع مشکلات بیمه‌گذاران و ارباب رجوع را از اولویت‌های هیئت‌مدیره بر‌شمرد.

به گزارش برداشت روز، وی با اشاره به اقدامات انجام شده این شرکت از مهرماه سال ۹۷ تاکنون که منجر به ثبات و پویایی شرکت شده است، اظهار داشت: یکی از مباحث اصلی این شرکت بحث نظارت بر عملکردهاست که در راستای این مهم، برنامه‌ای برای افزایش نظارت و بهبود عملکرد‌ها در قالب ارائه نرم‌افزاری طراحی شده تا از این پس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در حوزه‌های اموال و اشخاص، عملیات اجرایی و کاربردی شرکت به صورت سیستماتیک ادامه یابد.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به مزایا و تسهیلات پرداختی این شرکت به کارکنان، تکریم کارمندان و ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داد و در عین حال برخورد با هرگونه تخلف و فساد را از وظایف و رسالت‌های اصلی مدیران صنعت بیمه عنوان کرد.
کاردگر همچنین رسیدن به تمدن اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را در گروی ارتقاء شاخص‌های اقتصادی دانست و ابراز امیدواری کرد: با حل مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی، راه برای رسیدن به قله‌های پیشرفت بیش از پیش فراهم شود.

بر پایه همین گزارش، در این مراسم، سید مهدی فاطمی‌نیا رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی با تشکر از اقدامات و عملکرد سید اصغر دفین، مدیر سابق حراست بیمه دانا، اکبر بهاروند را به عنوان مدیر دفتر جدید حراست این شرکت معرفی کرد.
وی همچنین با برشمردن اقدامات موثر دکتر کاردگر، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا به خاطر برنامه‌ها و سیاست‌های خلاقانه‌ای که موجب رشد و پویایی این شرکت شده است، نهادینه شدن نظارت، پیشگیری از وقوع تخلف، برخورد با هرگونه تخلف و فساد احتمالی و جذب حداکثری را از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری زیرمجموعه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد.

در ادامه اکبر بهاروند مدیر جدید دفتر حراست بیمه دانا با قدردانی از مجموعه کارکنان حراست وزارت‌خانه، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه دانا، ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های جدید در حوزه‌های پیشگیری و اثر‌سازی، در صیانت و جلوگیری از وقوع هرگونه تخلف احتمالی در سازمان گام‌های موثری برداشته شود.

سید اصغر دفین نیز با تقدیر و تشکر از اعضای هیئت مدیره گفت: امیددارم با آمدن مدیر جدید، پویایی و تحرک که لازمه رشد و پیشرفت شرکت است، بیش از پیش فراهم شود.

شایان ذکر است: کاردگر پیش از این با صدور حکمی، سید اصغر دفین را به عنوان مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل بیمه دانا منصوب کرد.

لباسکار صنعتی کسا