۱۴ آذر ۱۴۰۱ | 20:03
کد خبر : 111768

به مناسبت سالروز بیمه انجام شد؛

تقدیر از کارکنان واحد بیمه و بازنشستگی شرکت فولاد خوزستان

به مناسبت سالروز بیمه و با حضور دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، رحیم امید بخش مدیر امور اداری، کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی و محمد جامعی سرپرست مدیریت روابط عمومی در مراسمی از زحمات کارکنان این بخش تقدیر شد.

به گزارش برداشت روز، دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در سخنان کوتاهی با تشکر از کارکنان واحد بیمه و بازنشستگی گفت: رفتار همراه با آرامش،احترام و تکریم، کار ارزشمند شما در حوزه پیشگیری و درمان و بیمه گری را کامل می کند و همه ما اینجا هستیم تا از این تعامل سازنده و خشنودی آفرین قدردانی کنیم.

رحیم امید بخش مدیر امور اداری هم در این نشست صمیمانه گفت: از سال گذشته تا کنون، با حمایت‌های مدیرعامل و قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی شرکت، اتفاقات خوبی در زمینه بیمه برای کارکنان رخ داده است.

سید احسان‌اله سالاری رئیس بیمه و بازنشستگی گفت: در سال گذشته تاکنون برای رفاه حال کارکنان ۱۰ فرآیند همچون: کاهش مدت زمان پرداخت ها و کاهش مدت زمان بازنشستگی از ۴ ماه به ۲۵ روز، برای پرداخت مستمری پس از بازنشستگی صورت پذیرفته است.

گفتنی است، مراسم یاد شده روز یکشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ در واحد بیمه و بازنشستگی برگزار شد.

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

 

لباسکار صنعتی کسا