22:21 - 20 اردیبهشت 1404

آخرین اخبار

شرکت های پرداخت

پنل آینده خرده‌فروشی و قدرت خرید در پنجمین نمایشگاه مراکز خرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته برگزار و توضیحاتی درباره همکاری تالی و تخفیفان با مجموعه آسان‌پرداخت در زمینه سرویس بازگشت وجه و خرید اعتباری ارایه شد.
شرکت آسان پرداخت با هدف جذب نیروهای مستعد برای کار در موقعیت‌های شغلی مجموعه آپ در دهمین نمایشگاه کار دانشگاه علم و صنعت حضور خواهد داشت.
شرکت آسان پرداخت پرشین، ارایه‌دهنده خدمات پرداخت در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (Iran retail show) حضور خواهد یافت.
شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) همچنان در تعداد ابزار پذیرش اینترنتی و موبایلی توانست رتبه نخست را در اختیار داشته باشد.
یازدهمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور با حمایت سپ و بلوبانک برگزار خواهد شد.
یازدهمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور با حمایت سپ و بلوبانک برگزار خواهد شد.
موسسه اعتباری ملل، اولین اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه کرد.
حمایت از کسب‌وکارهای کوچک، معرفی و آگاهی‌بخشی کاربران از کسب‌وکارها، تحت عنوان بازاریابی و تبلیغات در بله، سه‌ساله شد.
نخستین همایش «فروشگاه‌های اینترنتی؛ چالش‌ها و فرصت‌ها» با اسپانسری شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) در یاسوج برگزار شد.
امکان واریز وجه بدون محدودیت مبلغ در درگاه‌های پرداخت سپ با هدف سهولت و آسایش بیشتر مشتریان در سامانه‌های معاملاتی بورس فراهم شد.
رتبه‌بندی اعتباری بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌ها رویه‌ای مرسوم در اقتصادهای بین‌المللی بوده که در سال‌های اخیر به دلیل مزایا و کاربردهای آن برای طیف وسیعی از ذی‌نفعان (اعم از افزایش شفافیت، مدیریت و پایش مدون ریسک و نقدینگی و …)، به‌صورت پررنگ‌تر در ایران موردتوجه قرار گرفته است. در این راستاشرکت آسان پرداخت پرشین (سهامی عام) اقدام به انجام فرایند رتبه‌بندی اعتباری و اخذ رتبه اعتباری خود نموده است. بر اساس ساختار موجود، شرکت‌های رتبه‌بندی اعتباری تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و به‌صورت مستقل و با در نظر گرفتن منافع همه سهامدارن، پس از ارزیابی جامع ریسک‌های اعتباری، مالی، کسب‌وکاری، نقدینگی و سایر حوزه‌های بااهمیت اقدام به ارائه رتبه اعتباری و اظهارنظر دراین‌خصوص می‌نمایند.
شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) در یکصدمین گزارش شاپرک همچون گزارش‌های گذشته روند صعودی خود را حفظ کرده است.
تخفیف، یکی از مواردی است که باعث رضایت بیشتر از خرید می‌شود و خیلی وقت‌ها خاطره آن خرید را ماندگار می‌کند. وقتی بخشی از مبلغ خرید به جیب خریداران برمی‌گردد، لذت خرید دو چندان می‌شود. شاید برای همین است که فروشندگان آنلاین و حضوری به روش‌های مختلفی سعی در ارائه‌ تخفیف دارند تا با ایجاد رضایت بیشتر برای خریداران و سرویس‌گیرندگان، آن‌ها را نسبت به خود وفادار کنند. اگر عضوی از خانواده بلوبانک سامان هستید و بلوکارت دارید، لذت برگشت پول برای شما، یک لذت مستمر و مداوم است؛ با بلوکارت خرید کنید؛ بخشی از مبلغ خرید شما به کارت‌تان برمی‌گردد.
پرداخت الکترونیک سامان(سپ) در جدیدترین رتبه‌بندی نشریه «نیلسون ریپورت» در سال 2022 توانست رتبه دوازدهم جهان و رتبه نخست خاورمیانه را در حوزه پرداخت کسب کند.
شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در گزارش منتشر شده شاپرک ویژه شهریورماه در شاخص‌های مرتبط با کارت‌خوان فروشگاهی روند صعودی خود را حفظ کرده است.
اخبار جدید