01:03 - 22 مرداد 1404

آخرین اخبار

بانک و بیمه

بانک پارسیان به منظور ارایه خدمات مطلوب به مشتریان و توسعه تعاملات با بازار سرمایه، تعداد 239 شعبه خود در سراسر کشور را برای انجام احراز هویت سامانه سجام تجهیز کرد.
امروزه ارائه خدمات بانکی و مالی به صورت آنلاین از الزامات مشتری مداری بانکها به شمار می رود، بنابراین بانکی که در ارائه این خدمات پیشرو تر باشد در جذب و وفادارسازی مشتریان موفق تر خواهد بود.
شرکت بیمه سرمد با حضور رئیس کل بیمه مرکزی از سه خدمت جدید برای مشتریان سرمد رونمایی کرد.
طرح «اتوپلاس» بیمه نوین در شهرهای اردبیل و تبریز هم راه اندازی شد.
بیمه پارسیان زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 29اسفند98 صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
انک کشاورزی تا پایان سال۱۳۹۸بالغ بر۴۷۶میلیاردریال تسهیلات برای کاشت گیاهان دارویی و ایجاد و توسعه ۸۱۱ مزرعه کشت گیاهان دارویی در کشورپرداخت کرده که در سه سال اخیر ۴۶۸ میلیارد ریال افزایش داشته است.
گزارش اردیبهشت ‌ماه سال 1399 شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) نشان‌دهنده جایگاه برتر بانک ملت در اغلب شاخص‌هاست.
سامانه ESB یک سامانه چند وجهی است که به شعب بانک های ادغامی و Core سیستم‌های آنها متصل است و خدمات پایه را در تمامی شعب به مشتریان ارائه می کند.
بانک پارسیان زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
بانک توسعه صادرات ایران با ارتقا نسخه نرم افزار ریما (تولید رمز پویا برای کارت بانک) امکانات جدیدی را در برنامه یاد شده فراهم کرد.
با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی، دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران و دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، آیین رونمایی و افتتاح اعلام خسارت الکترونیکی ثالث بیمه ایران برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه بیمه پاسارگاد با حضور بیش از 8/ 79 درصد سهامداران ، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعت 10روز سه شنبه 20 خرداد ماه سال 1399 در محل شرکت بیمه پاسارگاد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
مهم ترین هدف واحد بازرسی و نظارت بانک گردشگری، اجرای به موقع و موثر بازرسی ها به منظور کنترل ریسک های مترتب، کاهش خطاهای انسانی و ایجاد اطمینان معقول از صحت عملکرد در عملیات بانک است.
ارائه خدمات بیمه ای در بستر دیجیتال باید در اولویت فعالیت‌های شبکه فروش و کلیه نمایندگان قرار گیرد.
محمدرضا ساروخانی،عضو هیئت مدیره بانک سینا در گفتگو با پایگاه خبری بانکداری ایرانی، جزئیات عملکرد این بانک را در زمینه های مختلف تشریح کرد.
اخبار جدید