۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | 21:23
کد خبر : 9927

مدیرعامل بانک صادرات ایران از تلاش‌های اعضای ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک قدردانی کرد

در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد، حجت‌اله صیدی از تلاش‌های اعضای ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران قدردانی کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران، بر ایفای مسئولیت اجتماعی بانک برای تأمین فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور تأکید شد.

بانک صادرات ایران همواره در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود پیشقدم بوده و به عنوان یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی خود در نوسازی، تجهیز و تأمین فضای آموزشی مناسب برای آینده‌سازان کشور تلاش کرده است.

ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران تاکنون احداث ١٨ مجتمع آموزشی در نقاط محروم کشور را در کارنامه خود دارد که آخرین نمونه آن، ساخت مدرسه در روستای تشویر استان زنجان بود.

این ستاد در دو سال گذشته با بهره‌برداری از ٣٠١ پروژه به ارزش بالغ بر ١٠١ میلیارد ریال در مناطق مختلف زلزله‌زده و سیل‌زده خدمت‌رسانی به مردم محروم کشور را تداوم بخشیده است.

ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران طی سال‌های ٩٧ و ٩٨ با اجرا و بهره‌برداری از ٣٠١ پروژه عمرانی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و مناطق سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور ١٠١ میلیارد و ٩٠ میلیون ریال به این امر اختصاص داده است.

طی دو سال گذشته این ستاد با احداث و بهره‌برداری از ٢۵٠ منزل مسکونی، ساخت و تعمیر ۶٨ مجتمع آموزشی، سه سالن ورزشی، دو شبکه فاضلاب و آبرسانی روستایی، دو مسجد، یک قرارگاه فرهنگی اجتماعی، یک حوزه علمیه، هشت خانه بهداشت، یک سالن اجتماعات، یک کانون فرهنگی، یک خوابگاه دانش‌آموزی، یک مرکز توان‌بخشی و همچنین کمک‌های نقدی و خرید کانکس و … به کمک مردم آسیب‌دیده از حوادث غیر مترقبه در مناطق مختلف کشور پرداخته است.

منابع تخصیص یافته برای انجام این حمایت‌ها از محل حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته بانک صادرات ایران، کمک‌های مردمی و خیرین کشور تامین شده که با اعتماد به بانک صادرات ایران، همچنان شرایط خدمتگذاری به مردم محروم کشور را فراهم کرده است.

لباسکار صنعتی کسا