۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | 20:05
کد خبر : 98421

فروشگاه زنجیره ای رفاه/

گزارشی از روز اول نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو

در روز اول از چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل شو، رفاه حضوری قدرتمند داشت.

به گزارش برداشت روز، ایران ریتیل شو که برای چهارمین بار در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود تا پنجم مردادماه ادامه خواهد داشت.

غرفه رفاه چه چیزی ارائه می‌دهد؟

غرفه رفاه در زمینه‌های: اعطای نمایندگی، رفاه کارت، سیف کارت، تبادل اطلاعات، همکاری با تامین کنندگان، مشاوره در زمینه خرده‌فروشی و … با کارشناسان مجرب و متخصص خود پاسخگوی حاضرین است.

آذین ملکی سرپرست واحد روابط عمومی و بازاریابی رفاه، امروز با شرکت در اولین پنل آموزشی این نمایشگاه در رابطه با حضور بانوان در صنعت ریتیل اقدام به سخنرانی نمود.

امروز در غرفه رفاه چه گذشت؟

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه همانند سال‌های اخیر به عنوان مجموعه‌ای نوین و پیشگام در صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد و از پربازدیدترین غرفه‌های روز نخست نمایشگاه بود.

همچنین دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به همراه مدیران و کارشناسان در غرفه رفاه حضور گرمی داشتند و با میهمانان رفاه دیدار و گفتگو کردند.

ایران ریتیل شو چیست؟

ایران ریتیل شو، نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته است.

به‌صورت کلی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه‌بر تأثیر بر توسعه شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به شکل‌دهی تعامل و ارتباط گسترده با متخصصان جهانی این حوزه منتهی می‌شود.

همچنین برگزاری چنین رویدادی می‌تواند بستری برای تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی باشد.

تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های توزیع مویرگی، توجه به کیفیت خدمات، توجه به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با تجربه‌ها و دستاوردهای جهانی در زمینه خرده‌فروشی می‌تواند بخشی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه باشد.

صنعت خرده‌فروشی در مقیاس جهانی، در مقایسه با کشور ما که صنعت خرده‌فروشی مدرن جنبش نوینی از مناسبات فروش در شاکله اقتصاد ملی محسوب می‌شود، بسیار عظیم و پیشرفته است و رفاه به عنوان پیشگام صنعت خرده‌فروشی ایران و خاورمیانه ملزم به شرکت در چنین نمایشگاهی است.

اهداف رفاه از شرکت در این نمایشگاه:

۱.برقراری ارتباط کاری موثر با بزرگان صنعت ریتیل

۲.توسعه شعب در مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری

۳.مذاکره‌ با تأمین‌کنندگان جدید برای شرکت رفاه

۴.تبیین و توضیح فعالیت‌های مرتبط با رفاه‌کارت

۵.معرفی رویکرد نوین رفاه در حوزه خرده‌فروشی به شرکت‌کنندگان نمایشگاه

۶.استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه در راستای آگاه‌سازی پرسنل

۷.برقراری ارتباط مستقیم با تأمین‌کنندگان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه

در نهایت فروشگاه‌ زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یکی از حامیان اصلی برگزاری این نمایشگاه، در ایران‌ریتیل‌شو حضوری پررنگ و تأثیرگذار دارد و در سالن ۳۵ و غرفه ۹ میزبان مراجعه کنندگان محترم است.

 

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

لباسکار صنعتی کسا