۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | 20:10
کد خبر : 98141

شما و اقتصاد گزارش میدهد:

اتخاذ تدابیر وملل در جهت حفظ سرمایه‌های مردم

اقدامات و راهکارهای اجرایی موسسه اعتباری ملل را در مسیر صعودی و سودآور قرار داده است. همواره نگاه ویژه موسسه بر این بوده که پول های مردم را در مسیر درست سرمایه گذاری کند و از بازار های کاذب همانند خرید و فروش ارز و طلا دوری کند.

به گزارش برداشت روز، : براساس پیش‌بینی‌ها سود هر سهم موسسه اعتباری ملل در سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ به ترتیب ۲۶۵، ۱۹۳، ۲۰۱ و ۴۳۴ریال خواهد بود. همچنین درصد رشد سپرده‌های وملل هر سال نسبت به سال قبل پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱به میزان ۵۰ درصد، در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۵ درصد، درسال ۱۴۰۳ حدود ۴۰ درصد و در سال ۱۴۰۴ حدود ۳۵ درصد باشد.

علی رغم رقابت تنگاتنگی که در سیستم بانکی وجود دارد، با برنامه ریزی های انجام شده، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری، سهامداران موسسه از سود قابل ملاحظه‌ای برخوردار شوند.

وملل، در سه ماه نخست سال جاری در چهار بخش اصلی درآمدی و سه بخش هزینه ای، تراز مثبتی به مبلغ ۴/۲۸۱میلیارد ریال را ثبت کرده که حاکی از برداشتن گام محکم موسسه در مسیر سودآوری در سال جاری می باشد.

علاوه بر این در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ به مقدار سال ۱۴۰۰ انواع ضمانت نامه برای فعالان اقتصادی صادر شد که این نشان از جایگاه موسسه در میان مردم دارد.

بررسی گزارش عملکرد ماهانه وملل در اردیبهشت ماه نیز نشان‌دهنده موفقیت و جهش بزرگ درآمد این شرکت است به نحوی که این موسسه اعتباری توانست درآمد عملیاتی خود را به مبلغ ۷۳۰ میلیارد تومان برساند. از سویی دیگر، وملل در این ماه بیش از ۵۸۵ میلیارد تومان سود به سپرده‌ گذاران خود پرداخت کرد. به این ترتیب، سود ناخالص ملل در اردیبهشت ۱۴۰۱، به ۱۴۶ میلیارد تومان رسید.

بر این اساس سود ناخالص وملل در دومین ماه سال جاری معادل ۱۴۶میلیارد تومان ثبت شد و این مبلغ نیز در اردیبهشت ماه به بیشترین میزان خود در یک سال گذشته رسید. سود ناخالص وملل در فروردین ماه معادل حدود ۸۶میلیارد تومان بود و حتی در اردیبهشت ماه سال گذشته، این موسسه اعتباری متحمل زیان ۱۸میلیارد تومانی شده بود.

بانک مرکزی، چهار مورد را برای تغییر وضعیت موسسه اعتباری ملل عنوان کرد که دو شرط آن نظارتی و دو شرط دیگر عملیاتی بود تا موسسه نسبت به اجرایی شدن آن اقدام نماید. شرط اول بانک مرکزی، افزایش صد در صدی سرمایه موسسه از مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۲۰ هزار میلیارد ریال بود که قرار است از آورده های نقدی سهامداران، این امر تحقق یابد. شرط دوم، فروش دارایی های موسسه به مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال است که بنابر اعلام مدیرعامل، موسسه اعتباری ملل از این مبلغ نیز فراتر رفته و تاکنون ۷۰ هزار میلیارد ریال از دارایی موسسه را به فروش رسانده‌ است.

موسسه اعتباری ملل علاوه بر رشد و ارتقا شاخص‌های عملکردی، اهتمام ویژه ای به ایفای وظایف خود در باب مسئولیت های اجتماعی از جمله در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران و ازدواج دارد. از دیگر برنامه های توسعه ای این موسسه، گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال است که با راه اندازی نرم افزار فام، توانست تمام نیازهای مشتریان را با استفاده از این خدمات در کمترین مدت و سهل ترین شرایط تامین کند.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی مدیریت موسسه اعتباری ملل، شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن را مهم قلمداد می‌کند و معتقد است؛ بستری در موسسه ایجاد شده تا عزیزانی که توان سرمایه گذاری ندارند می توانند به راحتی و آسایش خاطر سپرده های خود را به موسسه سپرده تا وکالتاً در طرح‌های توسعه‌ای و سودآور سرمایه‌گذاری‌کنند. انجام این کار، هم برای سرمایه‌گذار سودآور است و هم برای کشور منفعت دارد.

اقدامات و تدابیر موسسه اعتباری ملل نشان‌دهنده عزم جدی مدیران و کارکنان این موسسه در جهت سودآوری و حفظ سرمایه های مردم است. گواه این موضوع جمع سودهای اعطا شده به سپرده‌های سرمایه‌گذاری شده در این موسسه و تراز مثبت ۲۷۰ میلیارد تومانی وملل با رشد ۶۸ درصدی این تراز در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ با مبلغ ۴۲۸ میلیاردی است.

گفتنی است؛ مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، موسسه اعتباری ملل (سهامی عام) رأس ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۹در محل ساختمان موسسه اعتباری ملل تشکیل می گردد.

یادآوری می‌شود، افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه موسسه اعتباری ملل در مجمع عمومی عادی فوق العاده موسسه در پانزدهم تیرماه سال جاری مورد تصویب قرار گرفت.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا