۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | 19:38
کد خبر : 9349

ادامه برگزاری مجامع شرکت های تابعه پتروشیمی بندرامام

در مجمع شرکت بسپاران پتروشیمی بندرامام افزایش چشمگیر صادرات محصولات پلیمری اعلام شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام در ادامه برگزاری مجمع شرکت های تابعه پتروشیمی بندرامام صبح روز سه شنبه ۱۳ خردادماه مجمع شرکت پتروشیمی بسپاران بندرامام برگزار شد.

طی این جلسه گزارش های مختلفی از عملکرد شرکت بسپاران بندرامام در سال ۹۸ در حوزه های تولید ، تعمیرات و راه اندازی ، صادرات ، HSE ، ساخت داخل و مباحث رفاهی کارکنان ارائه شد.

شرکت بسپاران پتروشیمی بندرامام که وظیفه تولید انواع محصولات پلیمری را بعهده دارد در سال ۹۸ برای اولین بار در واحد پلی اتیلن سنگین (HD) خود رکورد تولید را ثبت و افزایش تولید بیش از ۱۰۶ درصد ظرفیت اسمی واحد را محقق کرد.
این شرکت در دو واحد دیگر خود هم رکورد تولید زد و موفق شد افزایش تولید بیش از۱۰۸درصد ظرفیت اسمی در واحد پلی پروپیلن (PP) و همچنین عملکرد بیش از ۱۰۹ درصد ظرفیت تولید در واحد پلی اتیلن سبک (LD) را عملیاتی کند.

علاوه بر ثبت رکوردهای تولیدی در واحدها شرکت بسپاران توانست با تلاش و تخصص کارشناسان خود شاخص تولید محصولات نامرغوب نسبت به سال ۹۷ را دوازده درصد کاهش دهد.

گزارشی که در بخش صادرات ارائه شد بیانگر عملکرد درخشان پتروشیمی بندرامام در حوزه صادرات محصولات پلیمری بود ، به طوری که این شرکت موفق شد صادرات محصولات پلیمری تولید شده در شرکت بسپاران را نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش دهد.

شرکت بسپاران در حوزه تعمیرات برای اولین بار طی یک برنامه کارشناسی شده و منظم ، گیربکس اکسترودر واحد پلی اتیلن سنگین (HD) را بدون حضور و وابستگی به کارشناسان خارجی ، توسط متخصصان شرکت تعمیر و راه اندازی کرد.

شایان ذکر است سطح خدمات رفاهی و بهداشتی کارکنان واحدهای عملیاتی و تعمیراتی شرکت بسپاران در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ ارتقاء چشمگیری داشته است.

لباسکار صنعتی کسا