۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | 20:39
کد خبر : 9315

قدردانی نمایندگان کارگران و کارکنان شرکت فولاد اکسین از مدیرعامل شرکت

روز دوشنبه ۱۲ خرداد جمعی از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان از تلاش‌های مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت در ایجاد تحولات مثبت و افزایش آرامش‌ روانی و امنیت شغلی در شرکت تقدیر کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین، روز دوشنبه ۱۲ خرداد جمعی از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان از تلاش‌های مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت در ایجاد تحولات مثبت و افزایش آرامش‌ روانی و امنیت شغلی در شرکت تقدیر کردند.

نمایندگان کارکنان در جلسه افزایش تولید، تامین قطعات و بهبود تعمیرات و کاهش توقفات و ورود مواد اولیه و سودآوری شرکت را بخشی از دستاوردهای مدیرعامل در سال گذشته بیان کردند که مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین نماینده کارگران از توجه ویژه مدیرعامل شرکت به رفع مشکلات معیشتی و پرداخت حقوق و مزایا، افزایش پاداش تولید کارکنان، رفع و کاهش تفاوت پرداختی به نیروهای پیمانکاران و توجه ویژه مدیرعامل به سلامت کارکنان و خانواده های ایشان در دوران شیوع کرونا را بسیار حائز اهمیت دانستند و تقدیر کردند.

مهندس ابراهیمی نیز در این جلسه ضمن تشکر از غیرت و حمیت سازمانی میان کارکنان شرکت، مهمترین سرمایه این شرکت را نیروی انسانی آن بر شمرد و گفت، اکسین شرکتی است که یک قرن باید به کشور و کارگران خود خدمت و منفعت رسانی کند.

همچنین در این مراسم یکی از کارگران به نمایندگی جمع حاضر از تلاش های مهندس امیرغلامی مشاور عالی مدیرعامل در کمک و راهبری خط تولید تشکر نمود.

در انتهای مراسم با قرائت پیام تقدیری از طرف جمعی از کارکنان شرکت از مدیرعامل تقدیر و یک تابلو فرش با نام امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به ایشان اهدا گردید.

لباسکار صنعتی کسا