۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | 21:46
کد خبر : 90669

در زمینه‌ آموزش و انتقال تکنولوژی:

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت دانش‌بنیان کنترل فرایند رادمان و مرکز مهارت‌های پیشرفته، کارآفرینی و کسب‌ وکار خوارزمی سازمان فنی حرفه‌ای امضا شد

برنامه‌هایی همچون ارتقا صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای، توانمندسازی شاغلین واحدهای صنعتی، توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی و افزایش بهره‌وری از طریق آموزش عملی و کاربردی برای انسجام‌بخشی به شاغلین بخش‌های صنعت، معدن و ... از اهداف اصلی تفاهم‌نامه‌ای است که برای اولین بار در ایران بین شرکت دانش‌بنیان کنترل فرایند رادمان و مرکز مهارت‌های پیشرفته، کارآفرینی و کسب‌وکار خوارزمی سازمان فنی حرفه‌ای و در راستای استفاده حداکثری از توانایی‌های جوانان بومی منعقد شده است.

به گزارش برداشت روز، : تفاهم‌نامه همکاری بین این شرکت و مرکز مهارت‌های پیشرفته، کارآفرینی و کسب‌وکار خوارزمی سازمان فنی و حرفه‌ای امضا شد. این تفاهم‌نامه برای اولین بار در ایران و در راستای استفاده حداکثری از توانایی‌های جوانان بومی استان خوزستان اتفاق افتاده است.

ارتقا صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای، توانمندسازی شاغلین واحدهای صنعتی، توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی و افزایش بهره‌وری از طریق آموزش عملی و کاربردی برای انسجام‌بخشی به شاغلین بخش‌های صنعت، معدن و خدمات و در راستای بهره‌برداری متقابل از ظرفیت‌های موجود و به‌منظور فراهم‌سازی ارتباط و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌ی آموزش و انتقال تکنولوژی اهداف اصلی این تفاهم‌نامه است.

همچنین، استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود به‌منظور ایجاد هم‌افزایی، همکاری و تعامل در راستای ایجاد همکاری دوجانبه برای شناسایی و اجرای آموزش صنایع و حرفه‌ها با موضوعات تخصصی در حوزه بسته‌بندی و انتقال مواد صنایع پتروشیمی، در سطح منطقه در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی، سمینارها، وبینارها یا سایر بسترهای آموزشی قابل‌اجرا، پرورش نیروی انسانی توانمند و دارای تجارب فنی و مهارتی و حرفه‌ای، توانمندی کسب‌وکار و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و فعالیت‌های کارآفرینی و کسب‌وکار و اعتلای آموزش‌های مهارتی از موضوعات اصلی و مهم این تفاهم‌نامه بودند.

همچنین به همت شرکت راپکو سرفصل‌های آموزشی تخصصی بسته‌بندی در سازمان فنی و حرفه‌ای ثبت و ازاین‌پس علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب رشته تخصصی بسته‌بندی تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای توسط کارشناسان راپکو آموزش‌های لازم را کسب کرده و مدرک رسمی فنی و حرفه‌ای را دریافت کنند و بتوانند با تخصص و توان لازم وارد بازار کار حرفه‌ای صنایع کشور شوند.

روابط عمومی شرکت دانش‌بنیان کنترل فرایند رادمان (راپکو)

لباسکار صنعتی کسا