۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | 20:22
کد خبر : 90214

آئین گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت فجر برگزار شد

آئین گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت فجر انرژی خلیج فارس با معرفی و تقدیر از کارگران نمونه و برگزاری ویژه برنامه های ورزشی در این شرکت برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، صبح امروز آئین تقدیر از کارگران برتر سال ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل، رئیس مجتمع و کارکنان این شرکت در نمازخانه ناحیه ۱ برگزار شد. در این آئین از کارگران برتر از نظر، نظم، انضباط، اخلاق، و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی از سوی روسای امور خود به عنوان نمونه و الگو معرفی شدند، تقدیر شد

علی زال خانی در این آئین با تاکید بر اینکه یکی از ارکان اصلی فجر کارکنان هستند، اظهار کرد: من و شما و صدر تا ذیل مجموعه عضو فجر هستیم و این شرکت متعلق به همه ما است.

وی افزود: حفظ منافع سهامداران و خلق ثروت مرهون فعالیت ما است و موفقیت فجر تنها با تلاش و کوشش شما حاصل می شود. هیچ تفاوتی بین من و شما نیست و برای هر کسی مسئولیتی تعریف شده و باید در چارچوب مسئولیت خود فعالیت کنیم.

مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس با تاکید بر اینکه همه کارکنان در بازدهی فجر سهیم هستند، بیان کرد: سهم همه کارکنان بر اساس قانون تعیین شده و حقوق هیچکس در فجر پایمال نخواهد شد. برای مدیریت فجر نوع قرارداد و سمت سازمانی هیچ فرقی ندارد و تنها انجام وظایف در موفقیت افراد در سازمان تاثیر دارد.

وی گفت: فعالیت تمامی کارکنان در فجر با ارزش بوده و ما عدالت را در این شرکت برقرار کرده ایم. معیار و مبنای ما برای قضاوت قانون است و هر چیزی را که قانون تعیین کند مدیران فجر برای کارکنان انجام میدهند.

زال خانی ادامه داد: در طول چندین سال فعالیتم در فجر هیچ نقطه سیاه یا منفی از کارکنان و کارگران در ذهن من وجود ندارد. ساختار فجر به گونه ای است که هیچ تفاوت و تبعیضی در این سازمان وجود ندارد و اولویت ما تنها انجام وظیفه، کار تیمی و نظم و انضباط است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در کنار کارگران هستیم و باهم کار خواهیم کرد و سربلندی و سرافرازی فجر با تلاش گروهی ما حاصل می شود. همه ما باید برای موفقیت فجر بکوشیم و شما باید بدانید که هر چیزی که قانون کار برای شما تعیین کند ما آن را به شما خواهیم داد.

در پایان این مراسم نیز از کارکنانی که در مسابقات ورزشی مقام آورده اند نیز با اهدای هدیه ای نقدی تقدیر شد.

ویژه برنامه های روز کارگر هر ساله ۱۱ اردیبهشت ماه در روز جهانی کار و کارگر با برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های دو استقامت، طناب کشی، دارت و تیراندازی و… برگزار می شود.

لازم به ذکر است که برگزاری روز کارگر در ۲ سال گذشته باتوجه به همه گیری بیماری کرونا به شکل دیگری بوده است.

 

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

لباسکار صنعتی کسا