۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | 21:30
کد خبر : 90106

حضور فعال هلدینگ ماهان در دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن

هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در دوازدهمین همایش و نمایشگاه صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار حضور فعال دارد.

به گزارش برداشت روز، و به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری: هلدینگ ماهان در این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۷۲ مترمربع آخرین دستاوردها را ارائه کرده اند.
مدیران شرکت های احیا استیل فولاد بافت، مجتمع فولاد صنعت بناب و توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان با حضور در نمایشگاه پاسخگوی مقام های بازدید کننده، مدیران  شرکت های فولادی و همچنین عموم بازدیدکنندگان در خصوص دستاوردها هستند.
همزمان با مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به آینده ، میزگرد تخصصی با عنوان “بررسی چالش ها و فرصت های صنعت فولاد” برگزار شد.
محمدحسین بصیری مدیرعامل هلدینگ ماهان در این میزگرد  تخصصی در سخنان کوتاهی بر لزوم توسعه صنعت فولاد در کشور تاکید کرد و گفت: در توسعه صنعت فولاد حتما باید به سمت توسعه فولاد کیفی حرکت کنیم.
بصیری پیشنهاد کرد که مسئولان برای تصمیم گیری در خصوص مسائل کلان صنعت فولاد از مشورت نخبگان و بزرگان بخش خصوصی هم بهره بگیرند.
دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز  صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار که از امروز ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده است، تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

لباسکار صنعتی کسا