۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | 20:33
کد خبر : 8965

شکل گیری دو مدیریت جدید در بیمه سرمد با نگاه تخصصی به حوزه مهندسی و مسئولیت

حوزه مدیریت بیمه‌های مهندسی و مسئولیت در بیمه سرمد تفکیک شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بیمه‌های مهندسی و مسئولیت تقریبا ۶ درصد پرتفوی بیمه سرمد را به خود اختصاص داده‌اند. نگاه تخصصی به این دو حوزه باعث شد تا مدیران سرمد تصمیم بگیرند، این دو حوزه را از هم تفکیک کنند تا مدیران سازمان بتوانند با تمرکز بیشتری بر روی حوزه‌های مهندسی و مسئولیت کار کنند. از این روز به تازگی مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی و مدیریت بیمه‌های مسئولیت در بیمه سرمد، مدیران جدید را شناختند.

ناهید شاکری، پس از تفکیک مدیریت مهندسی و مسئولیت روز گذشته به سمت سرپرست مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه سرمد منصوب شد و الهام جلوی که پیش از این سرپرستی مدیریت بیمه‌های مهندسی و مسئولیت را بر عهده داشت، سرپرست بیمه‌های مسئولیت بیمه سرمد شد.

مراسم تودیع معارفه سرپرست‌های بیمه‌های مهندسی و مسئولیت، با حضور مهندس مهدی مهدوی و دکتر مجتبی کاتب برگزار شد.

مهندس مهدوی در این مراسم گفت: با توجه به نیاز شبکه فروش و حمایت از بیمه‌گذاران لازم بود حوزه‌های مهندسی و مسئولیت از هم تفکیک شود و نگاه تخصصی‌تری به این دو حوزه داشته باشیم.

مهدوی ابزار امیدواری کرد: با شکل‌گیری دو این دو مدیریت جدید، شاهد رشد بیشتر جذب بیمه‌های مهندسی و انرژی و هم‌چنین بیمه‌های مسئولیت در سرمد باشیم.

پژمان نریمانی معاون اجرایی و مجید حبیبی سرپرست معاونت فنی غیر زندگی نیز در این مراسم حضور داشتند.

ناهید شاکری که از بیمه آسیا به جمع سرمدی‌ها اضافه شده است، پیش از این سرپرست اداره صدور بیمه‌های مهندسی و خاص بیمه آسیا بود.

لباسکار صنعتی کسا