۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | 22:30
کد خبر : 89611

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت روز کارگر:

توسعه پایدار و همه جانبه کشورها در گرو نگاه متعالی و انسانی به کارگران است

در گذار دوره های متمادی زندگی اجتماعی بشر، علیرغم وقوع رخدادها و تحولات بزرگ و پیشرفت های چشمگیر فن آوری در جوامع مختلف، نقش قشر کارگر همچنان بعنوان گرداننده محوری و اصلی چرخ های اقتصاد و تکامل جامعه، حیاتی و تأثیرگذار و تعیین کننده بوده و هست.

به گزارش برداشت روز، متن پیام به شرح زیر است:

«در گذار دوره های متمادی زندگی اجتماعی بشر، علیرغم وقوع رخدادها و تحولات بزرگ و پیشرفت های چشمگیر فن آوری در جوامع مختلف، نقش قشر کارگر همچنان بعنوان گرداننده محوری و اصلی چرخ های اقتصاد و تکامل جامعه، حیاتی و تأثیرگذار و تعیین کننده بوده و هست.

هیچ صنعتی بدون تکیه بر بازوی توانمند کارگر نمی تواند برپا بماند و گسترش رفاه و توسعه اقتصادی جوامع جز به مدد همراهی و تلاش این قشر زحمتکش ممکن نیست. در این میان، توسعه همه جانبه و پایدار کشورها تنها در صورتی میسر است که نگاه تصمیم گیران و مدیران جامعه به مقوله ی کار و کارگر نگاهی بر پایه ارزشهای متعالی و انسانی باشد. عدول از این نگاه، همواره فروپاشی و هبوط اجتماعی و اقتصادی ملت ها را درپی داشته است.

دین متعالی اسلام، کارگر را در رتبه مجاهد در راه خدا دانسته و کوتاهی در حق او را از بزرگترین گناهان کبیره شمرده است.

اینجانب، به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت، به تأسی از پیامبر مکرم اسلام بر دست کارگران کوشا و زحمتکش این مرز و بوم بوسه زده و توفیق روزافزون همه آنان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.»

اردشیر سعدمحمدی

 

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

لباسکار صنعتی کسا