۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | 20:17
کد خبر : 8790

همراهی و حمایت شورای اداری شهرستان در راستای تحقق جهش تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب

همراهی و حمایت شورای اداری شهرستان در راستای جهش تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب انجام می گیرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، بابک علیزاد شهیر مدیرعامل این مجتمع با حضور در فرمانداری ، دادگستری و ادارات کار، صمت، استاندارد و محیط زیست ، در خصوص همکاری های لازم و حمایت های ایشان در جهت رونق و جهش تولید دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فولاد صنعت بناب در دیدار با امین رفیعی فرماندارشهرستان بناب به ارائه گزارش از آخرین وضعیت این مجتمع پرداخت و خواستار حمایت های لازم از این واحد تولیدی شد .
امین رفیعی نیز در این دیدار به همکاری و حمایت همه جانبه از سوی شورای اداری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان تاکیدکرد .
در ادامه ی این دیدارها با روسای دادگستری بناب، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت بناب، اداره استاندارد و اداره محیط زسیت شهرستان بر توجه ویژه به سلامت فعالیت های تولیدی اقتصادی، مسائل کارگری، رفع مشکلات تولید، رعایت استاندارهای لازم و توجه ویژه به مسائل محیط زیستی تاکید و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با داشتن واحد های ذوب و ریخته گری و خطوط متعدد نورد به عنوان یکی از تاثیر گذارترین واحدهای تولید فولاد کشور بوده و در اقتصاد و اشتغال منطقه نیز از جایگاه ویژه برخوردار است که انواع مقاطع فولادی را با کیفیت بالا تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

لباسکار صنعتی کسا