۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | 16:27
کد خبر : 87641

بازدید معاون صنایع عمومی وزارت صمت از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک

معاون صنایع عمومی وزارت صمت ضمن بازدید از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، سیاست‌های کلی امسال وزارت صمت را به مدیرعامل صندوق و اعضای هیات مدیره، ابلاغ کرد.

به گزارش برداشت روز، محمدمهدی برادران با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید در سال جدید به تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، اهمیت داده و این موارد را سرلوحه کارها قرار دهیم.

 

وی افزود: حوزه دانش‌بنیان نیازمند سرمایه‌گذاری و وجود صندوق‌هایی مانند صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک است و در این زمینه باید نگاه ویژه‌ای به این‌گونه صندوق‌ها داشت تا چتر حمایتی و پشتوانه محکمی برأی صنایع کوچک و واحدهای تولیدی که دو نقش مهم «دانش‌بنیان» و «اشتغال آفرین» را ایفا می‌کنند؛ باشند.

 

معاون وزیر صمت عنوان کرد: امیدواریم در کنار اهمیت دادن به شعار سال و مدنظر قراردادن سیاست‌های کلی وزارت صمت، امسال قدم‌های مثبتی در بخش تولید و صنعت کشور برداشته شود.

 

به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری کوچک، برنامه‌های کلی وزارت صمت در سال ۱۴۰۱ در راستای دستیابی به اهداف سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در سه سطح عمده توسط وزیر صمت تبیین شده است؛ برای مثال می‌توان به سطح دوم و زیست‌بوم دانش‌بنیانی اشاره کرد که یکی از الزامات آن ایجاد شرکت جدید و البته مهم‌تر از آن کمک به بسیاری از شرکت‌ها با ظرفیت دانش‌بنیان شدن است تا بتوانند وارد این فضا شوند.

منبع: روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ