۰۷ خرداد ۱۳۹۹ | 19:14
کد خبر : 8406

۲۲ مدیریت بانک مسکن در محدوده سبز مدیریتی قرار داشتند

عضو هیأت مدیره بانک مسکن گفت: به رغم تمام سختیها در مجموع عملکرد مدیریت ها و شعب بسیار خوب بوده است به طوریکه ۲۲ مدیریت در محدوده سبز قرار دارند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جعفر آقاملایی با تسلیت به مناسبت درگذشت مدیرعامل بانک‌ مسکن گفت: درگذشت مرحوم رحیمی و ۷ نفر از کارکنان شاغل، بازنشسته و شرکتی بانک واقعا سخت بود و به زودی نمی توان این مصیبت را فراموش کرد.

وی ادامه داد: یکی از خواسته های مرحوم رحیمی همواره تأکید بر تشکیل منظم نشست های ارزیابی عملکرد بود.

عضو هیأت مدیره بانک مسکن افزود: سال ۹۸ سال سختی بود به ویژه در روزهای پایانی سال همزمان با شیوع کرونا و تعطیلی ادارات، مراجعه به شعب افزایش یافت و همکاران ما در شعب در شرایط شیوع کرونا دوران سختی را متحمل شدند.

آقاملایی همچنین در بخش دیگری ادامه داد: از مدیریت های بانک مسکن سراسر کشور تشکر می کنم که به رغم تمام سختی ها در مجموع عملکرد مدیریت ها و شعب بسیار خوب بوده است به طوریکه ۲۲ مدیریت در محدوده سبز قرار دارند.

وی با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد نباید صرفا به ارائه یک گزارش بسنده شود گفت: بلکه ارزیابی و سنجش کار بعد از ارائه گزارش هم باید مورد توجه قرار گیرد و باید نقاط ضعف هم به مدیریت ها منعکس شود تا بدانند چقدر با مطلوبیت ها فاصله دارند و در جهت رفع مشکلات و حرکت به سمت نقاط قابل بهبود تلاش کنند. بنابراین انتظار می رود بعد از ارائه گزارش ارزیابی عملکرد این ارزیابی ها باید ادامه دار باشند.

عضو هیأت مدیره بانک مسکن با تأکید بر اینکه نقاط قوت مدیریت ها نیز باید بین حوزه ها به اشتراک گذاشته شود افزود: استان های همدان، گیلان و البرز بیشترین نسبت جذب منابع را دارند که اقدام بسیار مهی است، انتظار می رود همه مدیریت ها در حوزه افزایش نسبت منابع در کنار رعایت بهداشت اعتباری تلاش کنند.

آقاملایی در ادامه با بیان اینکه در حوزه وصول نقدی مطالبات عملکرد خوبی داشتیم گفت: در حوزه وصول به موقع مطالبات غیرجاری نیز باید اقداماتی انجام شود.

لباسکار صنعتی کسا