۰۶ اسفند ۱۴۰۰ | 20:40
کد خبر : 83601

در سی و سومین جشنواره امتنان از واحدها و گروه های کار نمونه استانی انجام شد

انتخاب خانه بهداشت کارگری سیمیدکو به عنوان واحد کار نمونه استانی خراسان رضوی

سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استانی خراسان رضوی با حضور معاون امورتعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استانی خراسان رضوی با حضور مهدی مسکنی، معاون امورتعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،حمیدرضا پناه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در مشهد مقدس برگزار شد.

حمیدرضا پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: خراسان‌رضوی ظرفیت، منابع و سرمایه انسانی مطلوبی برای فعالیت‌های اقتصادی دارد.

پناه افزود: یک هزار و هفت نفر از کارگران، اعضای گروه‌های کاری و واحدهای تولیدی این استان برای حضور در سی و سومین جشنواره “امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید” وزارت تعاون ثبت‌نام کردند که ۸۵ درصد کارگران ثبت‌نام شده از خراسان رضوی در این جشنواره مرد و ۱۵ درصد زن هستند، همچنین ۵۹ درصد این کارگران در بخش صنعت، ۱۸ درصد در بخش کشاورزی و ۲۳ درصد در بخش خدمات فعالیت دارند.حضور بانوان در حوزه‌های مذکور نسبت به سال گذشته پررنگ‌تر شده و امید است که طی سال‌های آتی شاهد گسترش و توسعه این چنین فعالیت‌هایی باشیم.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) نیز در این جشنواره با توجه به دستاوردهای مهم در راستای تامین، حفظ وارتقای سطح سلامت نیروی کار و همچنین تلاش های موفق در جهت پیاده سازی موازین بهداشتی و ایمنی با هدف سالم سازی محیط کار موفق به کسب عنوان خانه بهداشت کارگری برتر استان خراسان رضوی شد.

در این جشنواره از مهندس محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با اهداء لوح و تندیس و همچنین از آقای عرفان جاهدی کارشناس بهداشت حرفه ای سیمیدکو نیز با اهداء لوح، تقدیر شد.

روابط عمومی سیمیدکو

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌