۰۱ اسفند ۱۴۰۰ | 19:28
کد خبر : 82820

همه تلاش های واحد های مختلف شرکت صبا فولاد خلیج فارس در جهت رسیدن به اهداف تولید

​دکتر دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: همه تلاش های واحد های مختلف شرکت باید رسیدن به اهداف تولید باشد

به گزارش برداشت روز، دکتر احسان دشتیانه در جلسه شورای مدیران شرکت به اهتمام همه مدیران و پرسنل شرکت بر انجام وظایف محوله تاکید و تلاش برای ارتقا جایگاه صبا فولاد خلیج فارس و تصاحب اهداف برنامه ریزی شده کوتاه و بلند مدت را مورد تاکید قرار داد .

وی با اشاره به اهمیت جایگاه تولید در راس همه امور شرکت اظهار داشت : همه تلاش های واحد های مختلف شرکت باید به سمت رسیدن به اهداف تولید و به طبع آن افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی پس از گذشته چند سال از افتتاح باشد .

دکتر دشتیانه افزود : حل سریع مشکلات جدی موجود در بخش تولید و بخصوص تامین به موقع قطعات به منظور بهینه سازی وضعیت تولید ، از اولین دستور کار های جدی مرتبط با اهداف تولید است .

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس برنامه ریزی و اقدام موثر به منظور اجرای پروژه های توسعه ای شرکت را مهم دانست و گفت : بررسی طرح های توسعه و آغاز عملیات طرح توسعه شرکت صبا فولاد خلیج فارس یکی از اهداف بلند مدت تعیین شده برای این شرکت است و توجه به این مهم از امروز در دستور کار قرار می گیرد.

وی بر حفظ کرامت انسانی و بهبود وضعیت معیشت پرسنل بخصوص کارگران به عنوان صاحبان اصلی شرکت را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد : تمام تلاشمان را به منظور ایجاد سود بیشتر و حفظ حقوق سهامداران که بازنشستگان عزیز و ولینعمتان همه ما هستند را به کار می گیریم.

دکتر دشتیانه نظم و دقت در اجرای وظایف سازمانی محوله به هر یکی از پرسنل و مدیران بخش های مختلف شرکت را مهم دانست و گفت : اقدام موثر هر یک از پرسنل در روند بهبودی فعالیت ها و میسر کردن شرکت در مسیر رسیدن به اهداف بسیار با اهمیت است و لذا لزوم اجرای برنامه های آموزشی موثر به منظور توانمند سازی سرمایه های انسانی شرکت نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

بنا بر این گزارش ، در این جلسه هر یک از مدیران بخش های مختلف شرکت به ارائه گزارش آخرین وضعیت واحد خود و طرح مسائل و دغدغه های موجود پرداختند و همچنین در این جلسه و توسط مدیرعامل محترم ، جناب آقای ابراهیم جانقربان به عنوان معاون بازرگانی شرکت صبا فولاد خلیج فارس معرفی گردید.

 

روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌