۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | 20:22
کد خبر : 82305

استاندار قزوین:

تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی و فراهم ‌کردن مقدمات تولید از اولویت‌های استانداری است

طی دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل جدید شرکت یونیلیور در جمهوری اسلامی ایران که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاون اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد، دو طرف به تبادل‌‌نظر درباره دغدغه‌های واحدهای تولیدی استان و راهکاری موجود در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه ایرانی پرداختند.

به گزارش برداشت روز، ؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در این دیدار با ارزشمند خواندن سرمایه‌گذاری این شرکت بین‌المللی در استان قزوین بر مشارکت بخش خصوصی در راستای گسترش اعتماد جامعه به تولیدات داخل و فراهم کردن زمینه رشد و ارتقای صنایع کشور تاکید کرد. وی در ادامه اولویت استانداری را فراهم کردن مقدمات تولید در استان دانست و ازاین‌رو، حرکت در مسیر تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی در استان را از جمله وظایف این نهاد معرفی کرد.

رمضان بیلگهان چویک، مدیرعامل یونیلیور ایران نیز در این‌باره با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری صحیح و تمرکز بر نیروی جوان در کشور اظهار داشت: «طی ۱۸ سال حضور خود در جمهوری اسلامی ایران، همواره متعهد بر گسترش اعتماد به تولیدات داخل، از طریق توسعه کمی و کیفی محصولات، مشارکت در رفع چالش‌ها و بسترسازی هدفمند برای خودکفایی در تولید بوده‌ایم. ازاین‌رو، مایه خرسندی و افتخار است که با انتقال هدفمند دانش به روز و مشارکت‌ موثر شرکای تجاری داخلی، به‌ویژه زنجیره تامین‌کنندگان، موفق شده‌ایم گام‌هایی موثر در این خصوص برداریم.»

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، عزیزالله افضلی، نیز در جریان این دیدار با تقدیر از به پایبندی شرکت یونیلیور بر پیروی از قوانین اقتصادی کشور، شیوه جدید قیمت‌گذاری را گامی بزرگ در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان در کشور دانست که بستر‌ساز فضای شفاف‌ رقابت برای تولیدکنندگان داخلی خواهد بود.

مهدی نورانی، مدیر ارشد ارتباطات و امور برون‌سازمانی شرکت یونیلیور ایران نیز این دیدارها را هم‌راستا با راهبرد و تعهدات سازمانی یونیلیور مبنی بر مشارکت در رشد اقتصادی پایا و فراگیر در کشور عنوان کرد و گفت: «همکاری دوجانبه با ذی‌نفعان و حرکت در مسیر اهداف تجاری و اقتصادی مشترک از مهمترین مواردی بود که در این دیدارها به آنها اشاره و برای رفع دغدغه‌های موجود تبادل‌نظر شد.»

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌