۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | 19:52
کد خبر : 81653

نوآوری در نگه­داری مواد غذایی با جدیدترین یخچال Signature Kitchen Suite ال‌جی

یخچال فریزر پریموم 48 اینچی ال­جی با درب فرانسوی (French Door) که اولین بار در KBIS 2022 معرفی شد، تطبیق­پذیری بی‌نظیر، کنترل دقیق دما و تجربه‌ی کاربری بهینه‌ای را ارائه می‌دهد

به گزارش برداشت روز، ال‌جی الکترونیکس (LG) از جدیدترین یخچال Signature Kitchen Suite built-in French Door خود در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام (KBIS) 2022 رونمایی کرد که از ۸ تا ۱۰ فوریه در اورلاندو، فلوریدای ایالات‌متحده آمریکا به‌ صورت حضوری برگزار می‌شود. یخچال درب فرانسوی ۴۸ اینچی، به‌عنوان جدیدترین محصول مجموعه‌ی لوازم خانگی ال‌جی، انعطاف‌پذیری زیادی دارد. این‌ در حالی است که این یخچال دارای طراحی شیک و کاربردی نیز هست که سبکی عالی و استفاده‌ای آسان را ارائه می‌دهد.
کشوهای این یخچال جدید محدوده دمایی وسیعی از -۲۱ تا ۵ درجه سانتیگراد (۶- تا ۴۱ درجه فارنهایت) را ارائه می‌دهد. این ویژگی، تنظیمات مناسب برای نیازهای مختلف کاربر و نگهداری اقلام مختلف ازجمله نوشیدنی­ها، Fridge/Deli، مواد پروتئینی و غذاهای دریایی را ارائه می‌دهد.

کشوهای Lift and Go ال‌جی و قفسه­های روی درب که کاملاً قابل تنظیم هستند، استفاده از یخچال را بسیار راحت‌تر می‌کنند و باعث می‌شوند دسترسی به مواد غذایی درون یخچال آسان‌تر شود. کشوهای جداگانه‌ی فریزر نیز فضای قابل‌استفاده بیشتری را برای نگهداری مواد غذایی منجمد در دمای پایین و پایدار تا زمانی که موردنیاز باشند را فراهم می‌کنند.

یخچال French Door توکار Signature Kitchen Design در کنار طراحی یکپارچه Signature Fit، امکان قرارگرفتن یخچال در کنار کابینت‌های اطراف یا به‌صورت تنهایی را به کاربر می‌دهد. کشوهای یخچال با ارتفاع استاندارد کابینت‌های آشپزخانه هماهنگ هستند و با طراحی یکپارچه و بسیار زیبای خود باعث افزایش جذابیت بصری آشپزخانه می‌شوند. یخچال پیشرفته‌ی French Door ال‌جی در مدل‌های استیل ضدزنگ و پنل­های آماده موجود است.

این یخچال با ظرفیت بالا به لطف کمپرسورهای دوگانه و فضای داخلی فلزی خود، شرایط ایده­آلی را برای نگهداری انواع مواد غذایی فراهم می‌کند. این مدل علاوه بر به حداقل رساندن نوسانات دما دارای گواهینامه ENERGY STAR برای تازه‌تر نگه‌داشتن اقلام موجود در یخچال برای مدت طولانی‌تر و مصرف پایین انرژی برق نیز می­باشد. علاوه بر این، مدل جدید سازگار با محیط‌زیست، با حفظ کیفیت خود، از مبرد R600A Iso-Butane با GWP (Global Warming Potential) برای کاهش اثرات زیست‌محیطی استفاده می‌کند.

یخچال فریزر ۴۸ اینچی Signature Kitchen Suite با مجموعه‌ای از ویژگی‌های خلاقانه، هوشمندانه و طراحی یکپارچه، تجربه‌ای کاملاً کاربرپسند را ارائه می‌دهد. از طریق اتصال وای‌فای، کاربران می‌توانند به‌راحتی یخچال را از راه دور از طریق تلفن همراه هوشمند مدیریت و کنترل کنند.

 

علاوه بر این، LG ThinQ Care نکات مفیدی را برای نگهداری و حفظ عملکرد دستگاه در بهترین حالت خود به کاربران ارائه می‌دهد و در مورد مشکلات احتمالی قبل از وقوع آن‌ها مشاوره می‌دهد. وجود یخ­ساز Dual Ice Maker با Craft Ice، نورپردازی LED ملایم و درعین‌حال روشن‌کننده، آب‌ریز داخلی با فیلتر، کنترل‌های دیجیتالی خوانا، قابلیت یخ‌زدایی و حالت‌های ویژه ازجمله Ice Plus و Sabbath Mode راحتی استفاده از این یخچال افزایش داده‌شده است.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم‌خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، گفته است: «یخچال Signature Kitchen Suite ما که این هفته در KBIS به نمایش گذاشته شد، دارای نوآوری‌های بسیاری بوده و برنده جایزه‌ی ال‌جی برای عملکرد بی‌نظیر و طراحی شیک است. ما خوشحالیم که می‌توانیم امسال بخشی از KBIS باشیم، زیرا هیچ مدلی مشابه این یخچال چشمگیر وجود ندارد.»

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه کامل لوازم آشپزخانه داخلی Signature Kitchen Suite، به آدرس www.signaturekitchensuite.com مراجعه کنید.

 

روابط عمومی شرکت ال جی

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌