۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | 20:00
کد خبر : 80492

تراکنش ایران، تعامل سه نسل برای فردایی بهتر

مدیرعامل مرکز فابا، در صفحه اینستاگرام شخصی خود اقدام به انتشارگزارشی خواندنی به همراه تصاویری از نمایشگاه تراکنش ایران کرده است که خواندن آن برای فعالان در اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری خالی از لطف نیست

به گزارش برداشت روز، دکتر محمد مراد بیات دراین نوشته به برنامه های اجرا شده در طول دو روز برگزاری این رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران(۲۱ و ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰) اشاره کرده است که به بخشی از آن ها پرداخته می شود:

درهفتمین نمایشگاه تراکنش ایران، از دو چهره ماندگار، دو مدیر موثر، دو فناور ممتاز و سه تیم استارتاپی برتر در قالب دو جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر و جشنواره نوآوری و استارتاپی تقدیر بعمل آمد.

به رسم هر سال، تندیس برگزیدگان به همراه هدیه ای به آنان ارایه شد، همچنین مبلغ ۶۵ میلیون تومان جایزه نقدی به سه تیم برتر استارتاپی پرداخت شد.

به امید و یاری خداوند متعال و همت همه فعالان در این حوزه، هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران با بخش های متنوع که همراه با جشنواره های فوق خواهد بود، آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود

شایان ذکر است، از میان ۱۸ کاندیدای چهره ماندگار، آقایان دکتر سید حمید پورمحمدی و دکتر علیرضا لگزایی بیشترین رای را در هیات داوران کسب کردند.

از میان ۱۷ کاندیدای مدیران موثر، آقایان دکتر عباس مرادپور و دکتر شهاب جوانمردی بیشترین امتیاز را در هیات داوران به خود اختصاص دادند .

همچنین شورای سیاستگذاری نمایشگاه تراکنش هفتم، از میان فناوران اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت وفناوری، آقایان دکتر کامبیز قادری (در حوزه امنیت سایبری) و مهندس محمدعلی سلطانپور( در حوزه کربنکینگ) را برگزید.

از میان ۳۴ تیم استارتاپی، ۱۲ تیم به نمایشگاه هفتم تراکنش راه یافت و در حضور هیات داوران این تیم ها به معرفی خود پرداختند که تیم “دلیل ایران” رتبه نخست با جایزه ۳۰ میلیون تومانی، تیم “فینتل” رتبه دوم با جایزه ۲۰ میلیون تومانی و تیم اپلیکیشن “پیدا” رتبه سوم با جایزه ۱۵ میلیون تومانی را به خود اختصاص دادند.

رویداد بزرگ فناوری‌های‌مالی ایران هرسال علاوه بر نکوداشت پیشکسوتان، به تشویق، ترغیب و حمایت از جوانان و نوآوران می پردازد و تعامل سه نسل پیشکسوتان، مدیران و جوانان استارتاپی را برای فردایی بهتر رقم می‌زند.

به امید و یاری خداوند متعال و همت همه فعالان در این حوزه، هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران با بخش های متنوع که همراه با جشنواره های فوق خواهد بود، آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.

متن پیام قدردانی محمد مراد بیات، دبیر کل رویداد بین المللی Transaction ازبرگزارکنندگان هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر مراجعه کنند.

لینک فابا نیوز

fabanews.com

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

اینستاگرام مرکز فابا به آدرس

Instagram.com/fabacenter

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ