۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 22:18
کد خبر : 7727

براساس صورت های سال ۹۸/ جهش ۶۰ درصدی سود خالص بیمه البرز

سود خالص شرکت بیمه البرز با ۶۰ درصد جهش از مبلغ ۶۴۱ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال در سال ۹۷ به ۱.۰۲۲ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در پایان سال ۹۸ رسید.

 

 

بر اساس اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۶، سود خالص هر سهم بیمه البرز نیز ۶۰ درصد رشد کرده و از مبلغ ۱۶۰ ریال در سال سال ۹۷ به مبلغ ۲۵۶ ریال در اسفند ۹۸ افزایش یافته است.

 

 بر اساس این گزارش، شرکت ۴.۰۰۰ میلیارد ریالی بیمه البرز که با نماد البرز در بورس فعال است، در سال گذشته ۳۱.۱۰۶ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال حق بیمه شامل قبولی اتکایی صادر کرده که نسبت به مبلغ ۲۵.۶۷۲ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال سال ۹۷، رشدی ۲۱ درصدی را نشان می دهد.

 

 بر این اساس، درآمد حق بیمه البرز نیز حاکی از  رشدی ۲۳ درصدی است و از مبلغ ۲۲.۹۳۸ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال به ۲۸.۱۵۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیده است.

 

 این درحالی است که خسارت پرداختی شرکت بیمه البرز یک درصد کمتر شده و از مبلغ ۱۹.۳۷۲ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال در سال ۹۷ به مبلغ ۱۹.۱۶۹ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال در سال گذشته کاهش یافته است.

 

 سود عملیاتی بیمه البرز هم با جهشی ۶۱ درصدی و در حالی که در سال ۹۷ معادل ۶۲۸ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال بوده در سال گذشته مبلغ ۱.۰۱۵ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال را به ثبت رسانده است

 

بیمه البرز همچنین مبلغ سود انباشته پایان دوره خود را برای سال گذشته مبلغی معادل ۱.۲۰۱ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال گزارش کرده که نسبت به مبلغ ۸۱۱ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریالی پایان سال ۹۸ نشان دهنده رشدی ۴۸ درصدی است.

 

 جمع دارایی های البرز نیز با افزایشی ۶۴ درصدی، از مبلغ ۳۴.۰۴۴ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال در سال ۹۷ به مبلغ ۵۵.۷۸۶ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال در پایان سال گذشته رسیده است

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا