۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 18:34
کد خبر : 7658

حمایت بانک مسکن از گروه جهادی حامی بیماران کرونایی و کادر درمانی

برداشت روز-مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از اقدامات این بانک برای حمایت از گروه جهادی حامی بیماران کرونایی و کادر درمانی خبر داد.

مسعود ایزدی در گفتگو با هیبنا ، با اشاره به اقدامات بانک مسکن برای حمایت از بیماران کرونایی اظهار داشت: یکی از گروه های جهادی در قالب طرحی که از فروردین ماه امسال آغاز کرده نوشیدنی های مقوی برای بیماران کرونایی و کادر درمانی را تولید و توزیع می کند که بانک مسکن هم در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی در این طرح مشارکت داشته است.

وی افزود: در قالب این طرح بانک مسکن نیز تلاش کرد از این گروه جهادی حمایت مالی کند تا این نوشیدنی ها به بیماران کرونایی و بیمارستان های ویژه درمان این بیماران ارائه شود.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن ادامه داد: این بسته ها در اختیار بیمارستان های مورد تایید وزارت بهداشت و دانشگاه شهید بهشتی تهران از جمله بیمارستان های امام حسین(ع)، امام خمینی(ره)، فیروزآبادی، طرفه، ضیائیان، لولاگر، شهدای پاکدشت، بهارلو، شهدای ورامین و رباط کریم قرار گرفته است.

ایزدی با اشاره به اینکه این گروه جهادی یک گروه مردمی و بدون وابستگی به نهاد و سازمان خاصی فعالیت می کند، افزود: این گروه صرفا با کمک های مردمی در مقاطع حساس و مواقع مورد نیاز وارد می شود و به صورت گروهی فعالیت می کنند.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن افزود: در قالب این طرح خیرخواهانه ۵۰ هزار نوشیدنی مقوی در اختیار بیماران و کادر درمانی این بیمارستان ها قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: بانک مسکن همواره وظیفه خود می داند در امور خیرخواهانه به مسئولیت اجتماعی خود عمل کند، به ویژه در شرایط خاص فعلی و نیاز کشور به حمایت و همدلی می طلبد هر فرد و حتی نهادی بیش از گذشته به مسوولیت های اجتماعی خود واقف باشد که بانک مسکن هم در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می گیرد

لباسکار صنعتی کسا