۱۶ دی ۱۴۰۰ | 00:12
کد خبر : 76561

مرکز تحقیقات انفورماتیک /

“مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک” حامی سومین نشست تراکنش هفتم

“مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک”، شرکتی دانش بنیان است که از سال 1370 به منظور ارتقاء و توسعه سطح تکنولوژی ملی، زیرساخت ها، دانش فنی و کیفیت فرایندها، خدمات و محصولات تولیدی، وارداتی، صادراتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، برق و الکترونیک، مکانیک، مهندسی پزشکی، لیزر و صنایع وابسته تاسیس شده است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از فابانیوز، مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک انجام پروژه های تحقیقاتی و ارائه خدمات فنی و مهندسی ، انجام آزمون های انطباق کالا با استانداردهای ملی و بین المللی در حوزه تجهیزات ICT ، برق و الکترونیک، صوتی و تصویری، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، خودرو، موتور سیکلت، امنیت و کیفیت نرم افزار و…. فعالیت دارد.

در همین زمینه سایر فعالیت های مرکز تحقیقاتی به شرح ذیل است:

تدوین پیش نویس استانداردهای ملی

بازرسی و نمونه برداری کالا از واحدهای تولیدی و در گمرکات

بازرسی خدمات پس از فروش

آموزش

ارائه نشان کیفیت

کمک در گرفتن CE برای محصولات در حوزه های تخصصی

همکار سازمان ملی استاندارد ایران

ادارات کل استاندارد استان ها

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان فناوری اطالعات ایران

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اداره تجهیزات پزشکی

سازمان توسعه تجارت الکترونیک

سازمان حمایت از مصرف کنندگان

به همین منظور مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک با تاکید بر رسالت و اهداف توسعه ای در حوزه فناوری های نوین مالی از برگزاری سومین نشست در تراکنش هفتم با عنوان ” امنیت پرداخت های غیرحضوری” حمایت خود را اعلام کرد.

این نشست روز ۲۱ دی ماه و در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه تا ۱۷ برگزار می شود و کارشناسان آن نیز شاهین نوروزی مدیرعامل شرکت پندار کوشک ایمن، مجید عسکرزاده مشاور معاون فناوری اطلاعات بانک ملت، مهری یحیای مدیر آزمایشگاه امنیت مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، یاسر آیت مدیر امنیت شرکت خدمات انفورماتیک، علی رضا کامرانی مدیر ماهر شرکت کاشف و ماهان مهدئی امیری مدیر امنیت شرکت به پرداخت ملت هستند که به سوالات علاقمندان و بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.

یاد آور می شود؛ این نشست در سالن همایش های مرکز آفرینش های کانون برگزار و به صورت زنده نیز از طریق صفحه اینستاگرام مرکز فابا به آدرس Instagram.com/fabacenter پخش خواهد شد.

لباسکار صنعتی کسا